Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Co musím umět, abych mohl pomáhat při vedení svého oddílu zaměřeného na vodáckou činnost? Na to se přišlo koncem března zeptat a hlavně naučit dvacet chlapců a děvčat z Prahy i Karlových Varů, z Liberce i Nového Města nad Metují, z Protivína i České Třebové.
Autor Vladimír Cvrček
Součástí projektu Klíče pro život je i průběžné vzdělávání zaměřené na pracovníky školských zařízení (SVČ, ŠD, ŠK) a vedoucí NNO pracujících s dětmi a mládeží. Jednou z forem tohoto vzdělávání jsou tzv. odbornostní setkání, na nichž účastníci představují své příklady dobré praxe (vlastní jedinečnou odbornost v dané tematické oblasti). Odsud vzešla potřeba uskutečnit seminář na tvorbu „Příkladů dobré praxe“, o němž pojednává následující článek.
Autor Naděžda Kalábová
Klíčová aktivita Uznávání neformálního vzdělávání si Vás dovoluje pozvat na Čtvrté odborné setkání se zaměstnavateli, vzdělavateli a odbornou veřejností k tématu uznávání neformálního vzdělávání. Setkání se koná 18. 5. od 10.00.
Autor Hana Řádová
Začátkem června se v Praze sejdou pedagogičtí pracovníci školních družin a školních klubů na celostátním setkání.
Autor Vlasta Kohoutová
Jaká je v současné době situace ve střediscích volného času, jak je tomu mezi pedagogy volného času v SVČ? Na to odpověděl výzkum v rámci projektu Klíče pro život.
Autor Martina Strašáková
Výměna zkušeností, účast na zajímavých dílnách či debata o nezastupitelné úloze školních družin a klubů ve výchově dětí – to byly hlavní body dvoudenního celostátního setkání pedagogických pracovníků školních družin a školních klubů v Praze.
Autor David Klimeš
Přijeli z různých koutů republiky. Z měst i vesnic, kde pracují ve školních klubech a družinách. Sešli se v Praze na dva dny, aby si z nabídky 13 pracovních a vzdělávacích dílen vybrali ty, které obohatí jejich práci.
Autor Petr Kantor
Ve dnech 14. a 15. dubna 2011 se v rekreačním zařízení v Podhradí sešli účastníci 3. ročníku Funkčního studia za rok 2010. Čekalo je poslední společné setkání, obhajoby závěrečných prací a ukončení studia.
Autor Pavla Osvaldová
Z titulku by se mohlo zdát, že chci vyprávět o nějaké povedené párty. Ačkoli kurz „Lektor vzdělávacích aktivit neformální výchovy a vzdělávání" byl příjemným zážitkem a o zábavu nebyla nouze, přeci jen se jednalo o vzdělávací akci. Připravila ji YMCA Brno v rámci realizace Tvorby a ověření vzdělávacího programu v oblasti neformálního vzdělávání.
Autor Jana Krotilová
Ve dnech 3. – 4. června proběhlo v rámci národního projektu Klíče pro život Celostátní setkání pedagogických pracovníků školních družin a školních klubů. Klíčová aktivita KA02 Standardizace připravila na tomto setkání ve spolupráci s KA05 – Funkční vzdělávání pracovní dílnu s názvem „Vychovatelka manažerkou aneb nebát se problémů a řešit je“, o kterou byl ze strany účastnic již předem velký zájem. V rámci dílny bylo prezentováno minimum manažerské práce, jejíž nedílnou součástí je pochopení základních prvků hodnocení organizací a řízení pracovníků. Účastnice měly možnost seznámit se se základními principy procesního řízení a identifikovat, které procesy prováděné v rámci jejich každodenní praxe jsou klíčové a je třeba se jim v budoucnu více věnovat.
Autor Denisa Urbanová, Hana Gemrichová