Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Gymnázium > Kompetence sociální a personální > posuzuje reálně své fyzické a duševní možnosti,...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených klíč. kompetencí

Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejstarší
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Trvale udržitelný rozvoj

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Pracovní list se zabývá ekonomickými, sociálními, politickými a ekologickými aspekty trvale udržitelného rozvoje.
Autor Miloš Bukáček

Přírodní a civilizační rizika

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Pracovní list se zabývá přírodními katastrofami a civilizačními riziky.
Autor Miloš Bukáček

Vliv lidské činnosti na krajinu II.

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Pracovní list se zabývá vlivem zemědělství a lesnictví na krajinu a tematikou odpadového hospodářství.
Autor Miloš Bukáček

Procvičování gramatiky německého jazyka

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Praktická ukázka výuky gramatiky německého jazyka pomocí interaktivní tabule SMART Board.
Autor Gabriela Feilová

Komunikace mezi lidmi – Genderové rozdíly

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Žáci vyjmenují vlastnosti, které se obvykle připisují mužům a ženám, popíší důsledky pro individuální život, a ztotožňují se s myšlenkou, že značná část „mužských“ a „ženských“ vlastností nevychází z biologických rozdílů, ale je dána kulturou a výchovou.
Autor Ivana Frýbová

Einkaufen im KaDeWe

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Na základě čtení s porozuměním žáci reprodukují novou slovní zásobu, hledají výrazy i ve slovníku, procvičují ji v jednotlivých cvičeních, odpovídají na otázky k přečtenému textu apod.
Autor Ivana Frýbová

Přírodovědná cvičení

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Sledovaný příklad dobré praxe ukazuje nově pojaté zařazení tradičních laboratorních cvičení z fyziky, biologie a chemie do ŠVP a následně do výuky.
Autor VÚP Praha

Přírodovědná praktika

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Zařazení předmětu Přírodovědná praktika do ŠVP reaguje na nutnost zvýraznit praktické činnosti v přírodovědných předmětech (Fyzice, Biologii, Chemii).
Autor VÚP Praha

Místo ke snění – animovaný film

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje způsob využití vizuálních prostředků.
Autor Mgr. Simona Svatošová

Laboratorní práce – Lišejníky: typy stélek

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Tento článek je prvním ze souboru laboratorních prací zaměřených na lišejníky. V přílohách je uveden zdrojový text k celému souboru laboratorních prací a pracovní list k laboratorní práci na téma Typy stélek.
Autor Alena Fessová
Celkem: 18