Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slavné dny pro SŠ: Den, kdy Lance Armstrong po sedmé vyhrál Tour de France
| Žáci jsou prostřednictvím aktivity seznámeni s příběhem slavné sportovní osobnosti Lance Armstrongovi. Během aktivity budou žáci diskutovat o tématu dopingu a důležitosti pozitivních vzorů pro život.  | Jana Třetinová |
|
|
| |
|
14. 07. 2016 |
3291 |
Úvod do programu Active Citizens – 3. část
| Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým žáků se do projektu pustí. Nyní ji máte, a ať už se jedná o žáky jedné třídy nebo výběr z různých ročníků, stojí před vámi zajímavá společná cesta. Třetí díl nabízí další náměty na aktivity z úvodní kapitoly příručky Active Citizens.  | Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council |
|
|
| |
|
28. 04. 2015 |
3301 |
Úvod do programu Active Citizens - 2. část
| Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým studentů se do projektu pustí. Nyní ji máte a ať už se jedná o studenty jedné třídy nebo výběr z různých ročníků, stojí před vámi zajímavá společná cesta.
Druhý díl nabízí další náměty na aktivity z úvodní kapitoly příručky Active Citizens.  | Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council |
|
|
| |
|
20. 04. 2015 |
3635 |
Dobrovolnictví jako zážitek I.
| Článek popisuje zkušenosti z práce se studenty - dobrovolníky. Ukazuje, co dobrovolnictví přináší mladému člověku, který hledá praktické zkušenosti, jak mění vztahy v kolektivu a atmosféru školy. Nabízí i konkrétní rady, jak při organizaci dobrovolnických aktivit postupovat.  | Ivana Čamková |
|
|
| |
|
31. 12. 2014 |
4619 |
Zapojení sebehodnocení pomocí Evropského jazykového portfolia do výuky anglického jazyka
| Příklad dobré praxe se věnuje práci s elektronickou verzí Evropského jazykového portfolia, díky kterému se žáci naučí reflektovat, co se již naučili, případně, jaké mají nedostatky a jak je mohou zlepšit.  | Mgr. Zdeňka Mullerová |
|
|
| |
|
11. 05. 2012 |
5629 |
Podpora hudební kreativity studentů za pomoci ICT
| Rozvoj kreativity u studentů je jedním z imperativů současného školství, stejně tak je charakteristické hledání spojení mezi jednotlivými předměty a implementace ICT do běžné výuky. V následujícím článku se pokusíme ukázat možnosti spojení hudební kreativity a ICT v rámci gymnaziální výuky.  | Michal Černý |
|
|
| |
|
05. 04. 2012 |
5653 |
Laboratorní práce – Lišejníky: nepohlavní rozmnožování
| Tento článek je třetím námětem ze série laboratorních prací zaměřených na lišejníky. V přílohách naleznete zdrojový soubor materiálů a zvlášť vyčleněný pracovní list k laboratorní práci na téma Nepohlavní rozmnožování.  | Alena Fessová |
|
|
| |
|
03. 08. 2011 |
7169 |
Laboratorní práce - Lišejníky: řez stélkou
| Tento článek je druhým námětem ze souboru laboratorních prací zaměřených na lišejníky. V přílohách je uveden zdrojový soubor materiálů a pracovní list k laboratorní práci na téma Řez stélkou.  | Alena Fessová |
|
|
| |
|
22. 07. 2011 |
16745 |
Laboratorní práce – Lišejníky: typy stélek
| Tento článek je prvním ze souboru laboratorních prací zaměřených na lišejníky. V přílohách je uveden zdrojový text k celému souboru laboratorních prací a pracovní list k laboratorní práci na téma Typy stélek.  | Alena Fessová |
|
|
| |
|
19. 07. 2011 |
9946 |
Místo ke snění – animovaný film
| Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje způsob využití vizuálních prostředků.  | Mgr. Simona Svatošová |
|
|
| |
|
14. 02. 2011 |
9640 |