Strom podřazených klíč. kompetencí
- rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho... (41)
- vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje... (51)
- uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve... (109)
- kriticky interpretuje získané poznatky a zjištění a... (61)
- je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů,... (21)
- zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení,... (20)
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Hodina matematiky s přítelem počítačem – společné tečny kuželoseček
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Václav Zemek
Globální problémy světa
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Miroslav Soukup
Lucie noci upije…
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Jaroslav Kusala
Kolik měří slepičí krok?
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Jaroslav Kusala
Oběh Země kolem Slunce
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Miloš Bukáček
Tvar Země, zeměpisné souřadnice
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Miloš Bukáček
Sluneční soustava, vesmír
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Miloš Bukáček
Teplotní změny v chladící směsi
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Markéta Štefková