Strom podřazených klíč. kompetencí
- rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho... (41)
- vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje... (51)
- uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve... (109)
- kriticky interpretuje získané poznatky a zjištění a... (61)
- je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů,... (21)
- zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení,... (20)
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Jak motivovat žáky v matematice k nejvyšším cílům Bloomovy taxonomie?
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Autor Mgr. Petr Němec
Zmokne člověk více při běhu nebo při chůzi?
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Vlastimil Havránek
Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 7. část
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Emil Calda
Klima a vegetace
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Mgr. Markéta Kubešová
Měření vlnové délky světla
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Jaroslav Reichl
Země, Voda, Oheň, Vzduch
Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Autor VÚP Praha