Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Článek se zabývá shodnými zobrazeními. Obsahuje jak teoretickou část, tak i příklady jednoduchých konstrukcí jednotlivých typů shodných zobrazení.
Autor Jana Drahovzalová
Rezonance mechanického i elektromagnetického oscilátoru je důležitá pro praxi. Proto je nutné tento pojem správně pochopit a umět použít v praxi.
Autor Jaroslav Reichl
Vyučující připraví zašifrovaný text, který žák rozluští pomocí šifrovacího klíče, jenž má také k dispozici. Text může být výchozí k probírané látce nebo opakovací s vloženými chybami, které musí žák opravit. Žáci pracují ve skupině.
Autor Tomáš Mikeska
Pochopení a procvičování základních pojmů, vztahů a symbolů z teorie množin vede žáky ke korektnímu vyjadřování i zapisování jejich postupů a myšlenek. Příspěvek obsahuje metodické poznámky a konkrétní úlohy z této oblasti.
Autor Jarmila Robová
Určení společných tečen elipsy a paraboly graficky i analyticky. Využití programů Cabri geometrie a Derive.
Autor Václav Zemek
Přepis citátů pomocí symbolického jazyka výrokové logiky
Autor Eva Zelendová
Příspěvek obsahuje kompletní návod na dvouhodinové praktické cvičení z Biologie člověka zaměřené na zrakové ústrojí.
Autor Žaneta Hrdličková
Tvorba jednoduchého kartogramu (úřední jazyky v Jižní Americe), práce s internetem, využívání grafických zdrojů informací (grafy, fotografie)
Autor Mgr. Markéta Kubešová
Příspěvek představuje metodu, jak se studenty příjemně a zajímavě zopakovat základní životopisné údaje o W. A. Mozartovi
Autor Veronika Audyová
Námět na spolupráci mezi informatikou, fyzikou a zeměpisem při výuce astronomie. S využitím internetu vyhledávají žáci informace o délce dne v období kolem zimního slunovratu.
Autor Jaroslav Kusala