Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Projekt je zaměřený na využití informačních a komunikačních technologií při zpracování výsledků získaných při terénním biologickém cvičení. Cílem je zúročit výuku tvorby prezentace pomocí programu Microsoft PowerPoint, která se vyučuje v 5. ročníku (v kvintě) osmiletého gymnázia a v 1. ročníku čtyřletého gymnázia, a vytvořit ucelené podklady pro výuku biologie méně tradičními způsoby.
Autor Zuzana Kalová
Příspěvek popisuje dlouhodobý pokus, na kterém je žákům demonstrován vliv vnějších podmínek na rychlost růstu rostlin.
Autor Ivana Maixnerová
Podrobný návod, jak mají žáci postupovat, naleznou-li v přírodě neznámou houbu. V závěru příspěvku je uveden seznam pracovišť, kam je možné posílat houby k určení.
Autor Svatopluk Holec
Proč Aralské jezero vysychá? Jak jsou ovlivněny životy místních obyvatel? Lze tuto katastrofu zastavit? Nebo zmizí jezero z mapy Asie? Na tyto a jiné otázky naleznou žáci odpověď v hodinách popsaných v následujícím příspěvku.
Autor Ludmila Bílková
Vyučovací předmět Přírodověda je integrovaný předmět se vzdělávacím obsahem uspořádaným do tematických okruhů – hmota, země, voda, vzduch, oheň a energie. Žáci v něm rozvíjí dovednost vytvářet a myšlenkově integrovat poznatky různých přírodovědných oborů.
Autor VÚP Praha
Na základě čtení s porozuměním žáci reprodukují novou slovní zásobu, hledají výrazy i ve slovníku, procvičují ji v jednotlivých cvičeních, odpovídají na otázky k přečtenému textu apod.
Autor Ivana Frýbová
Pracovní list je zaměřen na jednoduché anorganické názvosloví kyslíkatých i bezkyslíkatých kyselin, zásad a solí. Je vhodnou pomůckou učitele i žáka při procvičování jednoduchého názvosloví.
Autor Lucie Štefanová
Využití práce ve stanicích při vyučování německého jazyka, organizační pravidla, hodnocení, výhody této formy práce.
Autor Ivana Frýbová
Praktická ukázka výuky reálií německy mluvících zemí s pomocí interaktivní tabule SMART Board.
Autor Gabriela Feilová
Jak je možné, že můžeme neskutečný obraz vytvořený rozptylkou pozorovat okem? Proč se v praxi používají parabolická a ne kulová zrcadla? Na tyto a některé další otázky, které s uvedenými souvisejí, si mohou žáci po časově nenáročné samostatné práci odpovědět sami.
Autor Jaroslav Reichl