Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
PayPal je elektronický platební systém, který v zásadě funguje podobně jako běžný bankovní účet. V čem se ale liší od běžných bankovních účtů? Liší se především svou bezpečností a zároveň jednoduchostí, která umožňuje platit, ale také prodávat zboží a služby po celém světě. V podpoře finanční gramotnosti je proto důležité seznámit žáky s touto nejrozšířenější digitální peněženkou na světě a docílit tak větší informovanosti a překonání strachu a ostychu k této službě.
Autor Petr Caloň
Žáci si sami vyzkouší postup přípravy festivalů i jiných kulturních akcí. Získají přehled o možnostech občanské participace, která přispívá k rozvoji v oblasti kultury, a to nejen v místech jejich bydliště.
Autor Tereza Vodičková
Podpora čtenářské gramotnosti, tvůrčího psaní nebo schopnosti žáků používat ICT k prezentaci informací patří mezi priority českého školství. Jednou z možností, jak všechny tři oblasti harmonicky rozvíjet, je založení školního vydavatelství.
Autor Zuzana Černá
Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních výstavách formou dialogů a výtvarných interpretací a slouží pedagogům jako inspirace v jejich vlastní pedagogické činnosti. Cílem tohoto setkání je konfrontace děl dvou významných představitelek surrealistického období, Emilie Medkové a Toyen.
Autor Mgr. Jitka Petřeková
Článek informuje o možnostech rozvoje komunikativních dovedností v jiném předmětu, než jsou jazyky. Ukazuje možnost začlenění rozvoje těchto dovedností do výuky informatiky a výpočetní techniky.
Autor Petra Babková
Článek představuje on-line dostupný nástroj množinový kalkulátor vytvořený autory textu umožňující práci s množinami v grafické podobě způsobem podobným práci s kalkulátorem.
Autor Antonín Jančařík
Příspěvek nabízí návrh dvou kompletních vyučovacích hodin včetně klíčových kompetencí, očekávaných výstupů a návrhů aktivit.
Autor Michaela Marešová
Sestrojení funkčního fotovoltaického článku s využitím přírodního barviva z ostružin.
Autor Jana Toušková
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který konfrontuje předměty běžného života s objekty výtvarného umění. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené návazné aktivity.
Autor Barbora Škaloudová