Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "zpětná vazba"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "zpětná vazba"

Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Pedagogické projekty v práci mateřských škol

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorky poukazují na to, že pro předškolní vzdělávání se jeví efektivní tzv. „projektová metoda“. Projektem bychom mohli označit přechod od myšlenky k činu, který se uskutečňuje na zodpovědnost dítěte a má zcela konkrétní výstup.
Autor Hana Nádvorníková

Autoevaluace školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autoevaluace školy byla zpracována jako závěrečná práce v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další vzdělávání, krajském pracovišti Brno v období od 4. 10. 2006 do 22. 5. 2008.
Autor Pavel Nezval

Příprava na kooperativní výuku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje podmínky, které jsou nutné pro úspěšnou kooperativní výuku.
Autor Jana Nováčková

Reflexe procesu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek popisuje typy činností, které jsou vhodné pro kooperativní výuku, a způsob, jak kooperativní výuku hodnotit.
Autor Jana Nováčková

Osvojování klíčových kompetencí

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Přehledná tabulka umožní během krátké doby zjistit, jak efektivní je naše práce při naplňování požadavků klíčových kompetencí. Článek pracuje s klíčovými kompetencemi v základním vzdělávání, ale může být inspirací i pro gymnázia.
Autor Zdeněk Petržela

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Zpětná vazba

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali možnost učit se a poznávat smysluplně, zpracovávat informace s porozuměním a rozvíjet svoji učební způsobilost.
Autor Hana Krykorková

Významné dny a svátky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Motivace soutěžní aktivitou, brainstorming + diskuse nad uvedeným tématem, výklad a charakteristika významných dnů a svátků, didaktická hra Významné dny a svátky, díky níž se žáci učí pracovat s kalendářem, vyhledávají údaje. Pracují s pojmy významný den, svátek, den pracovního klidu a rozumí jejich obsahu. Závěrečné hodnocení a ověření získaných znalostí.
Autor Libuše Sochorová

Přednášky s technologií okamžité zpětné vazby

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o možnosti využití zařízení umožňujícího okamžitou osobní zpětnou vazbu studentů přímo při výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Víte, jakou motivaci mají vaši žáci?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Z vlastní zkušenosti víme, že pro náš úspěch nebo neúspěch v jakémkoli konání je podstatné, jak jsme sami na výsledku zainteresováni (motivováni). Podobně je tomu i u žáků a studentů.
Autor Jana Hrubá

Co nevíme o ...?

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě podrobného popisu aktivity a metodických komentářů obsahuje také pracovní listy pro žáky zaměřené na sebehodnocení a vrstevnické hodnocení, které mohou učitelé využít při plánování vlastní výuky. Ukázková aktivita byla v praxi ověřena na Základní škole nám. Curieových, Praha 1.
Autor Mgr. Simona Šedá
Celkem: 36