Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 let převrácené třídy ve světě a u nás
| Zpráva o kulatém výročí zavedení moderní metody implementace vzdělávacích technologií, rozšířená o malý průzkum toho, jak si stojí u nás doma. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Anna Lhoťanová |
|
|
| |
8 komentářů |
29. 01. 2018 |
3014 |
Už jste slyšeli o Lip Dub?
| Informace o novém zajímavém způsobu prezentace škol prostřednictvím videa, jež je výsledkem spolupráce celé školní komunity. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
5 komentářů |
11. 07. 2011 |
9874 |
První česká sdílená virtuální návštěva muzea v režii ZŠ Staňkov
| Zpráva o svého druhu první akci, při níž se žáci několika škol zúčastnili interaktivní online virtuální návštěvy Domu dějin Holýšovska. K realizaci byly použity dnes celkem běžné videokonferenční a cloudové technologie. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Mgr. Miloslav Khas |
|
|
| |
4 komentáře |
18. 02. 2016 |
3466 |
Škola jako vydavatelství I.
| Podpora čtenářské gramotnosti, tvůrčího psaní nebo schopnosti žáků používat ICT k prezentaci informací patří mezi priority českého školství. Jednou z možností, jak všechny tři oblasti harmonicky rozvíjet, je založení školního vydavatelství.  | Zuzana Černá |
|
|
| |
3 komentáře |
31. 05. 2012 |
7379 |
Spolupráce MIT a Khan Academy v duchu převrácené třídy
| Informace o nové iniciativě MIT, v jejímž rámci budou studenti tvořit výuková videa aplikovaná prostřednictvím Khan Academy do výuky žáků ZŠ a SŠ. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
3 komentáře |
09. 05. 2012 |
3969 |
10 nápadů pro tvorbu videa ve výuce
| Článek informuje o nápadech kanadského profesora vzdělávacích technologií z Faculty of Education University of Regina Alece Courose na to, jaká témata lze zpracovávat prostřednictvím tvorby videa ve výuce. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Helena Milerová |
|
|
| |
3 komentáře |
22. 10. 2012 |
13342 |
Online ICT nástroje pro učitele
| Článek předkládá přehled volně online dostupných služeb vhodných pro využití učiteli ve výuce. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Vlasta Beranová |
|
|
| |
2 komentáře |
14. 03. 2013 |
7186 |
Když se rozhodnete natočit video, tak...
| Článek popisuje zkušenosti autora s natáčením vlastního výukového videa. Text může pomoci tomu, kdo by něco podobného chtěl sám zkusit. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petr Menzel |
|
|
| |
2 komentáře |
23. 05. 2016 |
4418 |
Google a vzdělávání 2
| Seriál Google a vzdělávání pojednává o využitelnosti služeb společnosti Google ve vzdělávací oblasti. Druhý díl volně navazuje na díl předchozí a uvádí nás do problematiky použití nástrojů Youtube, Google mapy, googlení (vyhledávání v Googlu), sociální sít Google+, Google weby, Google Web Designer, Google Blogger, Google Chrome, zakončen je lehkým povzdechem nad některými „mrtvými“ projekty společnosti. Ke každé z těchto aplikací jsou přidány zkušenosti s použitím ve výuce.  | Mgr. Karel Šimeček |
|
|
| |
2 komentáře |
13. 03. 2018 |
2347 |
Historie volného sdílení na internetu
| První ze seriálu článků zabývajících se otevřenými výukovými zdroji a jejich vlivem na školství. Zprostředkovaně, díky souvislosti s možností svobodného vzdělávání pro všechny, i dopadem na celou společnost. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
03. 01. 2012 |
6725 |