Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací politika"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací politika"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Learning Curve – Klíčová doporučení pro reformu vzdělávacích systémů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
The Learning Curve má za úkol pomoci tvůrcům vzdělávací politiky, ředitelům škol a ostatním odborníkům ve vzdělávání identifikovat klíčové faktory, které přímo vedou ke zlepšování vzdělávacích výstupů.
Autor Michaela Růňová

První výstupy projektu iTEC

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled obsahu prvních oficiálních výstupů evropského projektu iTEC, který je v poločase běhu a jehož cílem je sladit využívání technologií ve školách s budoucím vývojem školství.
Autor Bořivoj Brdička

Daty řízené školství, politika a technologie

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Komentář k aktuálním souvislostem bránícím implementaci daty řízeného školatví u nás.
Autor Bořivoj Brdička

Doporučení evropského ICT clusteru

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek přináší informace o obsahu doporučení týmu expertů Evropské komise (ICT Cluster) vládám EU, jež se zabývá problematikou nasměrování politiky státu v oblasti vzdělávacích technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Vývoj školské politiky v procesu transformace vzdělávacích systémů České republiky a Polska

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Jedním z prvořadých úkolů v procesu transformace na ekonomicky vyspělou a demokraticky uspořádanou občanskou společnost je zásadní proměna školství. V této práci zkoumáme reálné efekty transformačních procesů vzdělávacích systémů České republiky a Polska, jejichž podstatou jsou změny jako důsledek akcí usměrňovaných školskou politikou těchto států, jejich cílevědomého, racionálního či iracionálního působení na vývojový proces.
Autor Jan Voda
Celkem: 5