Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací obsah"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací obsah"


Klíčové kompetence a jejich úloha v předškolním vzdělávání

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Charakteristika klíčových kompetencí, jejich postavení v předškolním vzdělávání tak, jak je předpokládá Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), a jejich využití v tvorbě školních vzdělávacích programů.
Autor Kateřina Smolíková

Vzdělávací oblasti RVP PV

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pojetí vzdělávacích oblastí v RVP PV a jejich role v tvorbě a realizaci školních i třídních vzdělávacích programů
Autor Kateřina Smolíková

Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato část ŠVP vypadat neměla.
Autor Kateřina Smolíková

K pojetí vzdělávacího oboru Chemie v RVP ZV

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka v příspěvku rozpracovává možné způsoby výuky chemie. Dále se věnuje průřezovým tématům a hodinové dotaci tohoto vzdělávacího předmětu. V závěru příspěvku jsou uvedeny užitečné odkazy pro výuku chemie.
Autor Svatava Janoušková

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP
(4. část)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak rozpracovat vzdělávací obsah vyučovacího předmětu v učebních osnovách?
Autor Jan Tupý

Struktura ŠVP ZV - tvorba učebních osnov

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak má vypadat ŠVP ZV? Jakou formu volila jedna z pilotních škol? Co je potřeba udělat pro to, aby ŠVP ZV splňoval kritéria stanovená RVP ZV?
Autor Jan Hoštička

Pojetí, principy a cíle CLIL výuky

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tímto článkem otevíráme metodologii CLILu, která přispěje všem učitelům, kteří chtějí CLIL prakticky vyzkoušet ve svých hodinách. V deváté kapitole z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ se snažíme popsat metodiku výuky CLIL v obecné rovině a zhodnotit také její význam v současném vzdělávacím systému. Kapitola se dále zaměřuje na základní společné principy v oblasti plánování a realizace CLILu, které jsou přenositelné a platné pro všechny moderní cizí jazyky.
Autor Naděžda Vojtková

Odpovědi - Vzdělávací obory, vzdělávací obsah

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Odpovědi - Vzdělávací obory, vzdělávací obsah
Autor VÚP

Vzdělávací oblasti (vzdělávací obsah)

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Existence rámcových vzdělávacích programů umožnila zásadní změny v celém školském systému v České republice. Změny se týkají nejen cílů, obsahu a podmínek vzdělávání, ale i vzdělávacích metod, činností, způsobů hodnocení apod. Aby byla změna úspěšná, musí se změny promítnout do všech výše uvedených prvků současně.
Autor Marta Šíbová

Vzdělávací obory, vzdělávací obsah

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Časté dotazy - Vzdělávací obory, vzdělávací obsah.
Autor VUP Ptaha
Celkem: 11