Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací oblastí"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "vzdělávací oblastí"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Veverka Čiperka

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
střednědobý
Vzdělávání předškolních dětí, které přihlíží k získávání konkrétních očekávaných výstupů RVP PV. Využívá zájem dětí o příběh veverky.
Autor Alžběta Palatinová

Opička GOGO

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
střednědobý
Článek nabízí inspiraci pro učitelky v mateřských školách při práci s projektovou metodou.
Autor Alžběta Palatinová

Vzdělávací oblasti (vzdělávací obsah)

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Existence rámcových vzdělávacích programů umožnila zásadní změny v celém školském systému v České republice. Změny se týkají nejen cílů, obsahu a podmínek vzdělávání, ale i vzdělávacích metod, činností, způsobů hodnocení apod. Aby byla změna úspěšná, musí se změny promítnout do všech výše uvedených prvků současně.
Autor Marta Šíbová

Vzdělávací oblasti (vzdělávací obsah)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek vysvětluje vymezení vzdělávacího obsahu ve vzdělávacích oblastech RVP ZV a srovnává jej s dosavadní praxí (Standard základního vzdělávání)
Autor Jan Tupý

Vzdělávací oblasti RVP PV

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pojetí vzdělávacích oblastí v RVP PV a jejich role v tvorbě a realizaci školních i třídních vzdělávacích programů
Autor Kateřina Smolíková

Základní poznatkové okruhy předškolního vzdělávání

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Některé učitelky mateřských škol opakovaně vyslovují požadavek, aby RVP PV jasněji formuloval poznatkové okruhy jako "věcné učivo" vhodné pro dítě předškolního věku, neboť si často nejsou jisté vlastní volbou poznatků a informací. Příspěvek chce ukázat, že globální pojetí vzdělávacího obsahu v podobě nabízených činností a příležitostí je dostatečným podkladem k tomu, aby učitelky zajistily dětem kromě nabídky odpovídajících činností také nabídku odpovídajících poznatkových okruhů.
Autor Kateřina Smolíková
Celkem: 6