Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "učitelé"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "učitelé"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Učitelé v evropských zemích a jejich charakteristiky

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek pojednává o postavení učitelů v jednotlivých evropských zemích, jejich smluvní pracovní době, jejich platových podmínkách, přípravě učitelů na povolání.
Autor Lucie Zormanová

Příprava učitelů elementárních škol z pohledu historie

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek přináší informace o vzdělávání učitelů na elementárních školách od středověku až po 20. století. Především se zaměřuje na 18.–20. století.
Autor Lucie Zormanová

Příprava učitelů středních škol z historického pohledu

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek přináší informace o vzdělávání budoucích učitelů středních škol v minulosti. Především se zaměřuje na 19. a 20. století.
Autor Lucie Zormanová

10 důvodů, proč používat elektronickou žákovskou knížku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody přináší. Názory rodičů a postoj učitelů k používání elektronické žákovské knížky.
Autor Zdeněk Chalupský

Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti ICT

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výzkumný ústav pedagogický v Praze (VÚP) provedl na podzim roku 2009 dotazníkové šetření (dále jen šetření) mezi učiteli, které mělo za cíl zjistit oblasti a formy školení, které by čeští učitelé pro využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) uvítali. Článek reaguje na toto šetření a poukazuje na možnosti základních škol v procesu vzdělávání učitelů a jejich metodické podpory.
Autor Mgr. Petr Naske
Celkem: 5