Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
10 důvodů, proč používat elektronickou žákovskou knížku
| Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody přináší. Názory rodičů a postoj učitelů k používání elektronické žákovské knížky.  | Zdeněk Chalupský |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
 |
|
|
3 komentáře |
24. 03. 2011 |
18002 |
Web místem zveřejňování disciplinárních řízení proti učitelům v USA
| Informace o opatření vermontského ministerstva školství buduje nové internetové stránky, na kterých budou informace o učitelích, kteří byli podrobeni disciplinárnímu řízení. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Šárka Vlčková |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
16. 02. 2004 |
1560 |
I finští učitelé mají občas starosti
| Zpráva o návštěvě autora v jedné finské škole se zvláštním zaměřením na technologie. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Miroslav Dvořák |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
2 komentáře |
02. 10. 2017 |
3665 |
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti ICT
| Výzkumný ústav pedagogický v Praze (VÚP) provedl na podzim roku 2009 dotazníkové šetření (dále jen šetření) mezi učiteli, které mělo za cíl zjistit oblasti a formy školení, které by čeští učitelé
pro využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) uvítali. Článek reaguje na toto šetření
a poukazuje na možnosti základních škol v procesu vzdělávání učitelů a jejich metodické podpory.
 | Mgr. Petr Naske |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
09. 03. 2010 |
12867 |
Příprava učitelů elementárních škol z pohledu historie
| Článek přináší informace o vzdělávání učitelů na elementárních školách od středověku až po 20. století. Především se zaměřuje na 18.–20. století.  | Lucie Zormanová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
04. 10. 2017 |
5416 |
Učitelé v evropských zemích a jejich charakteristiky
| Článek pojednává o postavení učitelů v jednotlivých evropských zemích, jejich smluvní pracovní době, jejich platových podmínkách, přípravě učitelů na povolání.  | Lucie Zormanová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
25. 04. 2018 |
5402 |
Příprava učitelů středních škol z historického pohledu
| Článek přináší informace o vzdělávání budoucích učitelů středních škol v minulosti. Především se zaměřuje na 19. a 20. století.  | Lucie Zormanová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
3 komentáře |
27. 09. 2017 |
6081 |
Otázka T2T: Proč učím?
| Článek o zajímavé mezinárodní online aktivitě učitelů s názvem „Why I Teach“ a její realizaci ve světě a u nás. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
3 komentáře |
07. 04. 2016 |
4734 |
iPrázdniny s učiteli aneb prázdninová akce Virtuálního Digicentra
| Pozvánka na prázdninovou akci Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
17. 06. 2019 |
4268 |
iPrázdniny s učiteli 1: Můj školní rok ve slovním mraku
| V první aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli si pomocí slovních mraků zavzpomínáme na právě skončený školní rok. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
24. 06. 2019 |
3417 |