Celkem: 1
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
3 komentáře | 20. 05. 2019 | 3531 |
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
3 komentáře | 20. 05. 2019 | 3531 |