Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "tematický plán"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "tematický plán"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Týdenní tematický plán – KDYŽ SE ČERTI ŽENILI

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
krátkodobý
Článek nabízí podrobně rozpracovaný týdenní tematický plán zaměřený na každoroční příchod Mikuláše, anděla a čerta. Prostřednictvím aktivit, her a činností prožijí děti nevšední týden plný kouře, napětí, tance i veselí.
Autor Lenka Prášilová

Praktická ukázka práce s knihou Malá čarodějnice (Otfried Preussler)

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
krátkodobý
Článek přináší další pohled a inspiraci, jak lze dětem hravým způsobem přiblížit svět literatury a propojit četbu knihy v mateřské škole se všemi vzdělávacími oblastmi RVP PV. Nabízí podrobně rozpracovaný týdenní tematický plán zaměřený na oslavu Dne země a pálení čarodějnic vycházející z jednotlivých kapitol knihy. Prostřednictvím aktivit, her a činností budou děti nenásilně vtaženy do světa kouzel i děje pohádkového příběhu o malé čarodějnici.
Autor Lenka Prášilová

CLIL a Rámcové vzdělávací programy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek seriálu Implementace CLILu do české školy z 5. kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ ukazuje, jak Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV) umožňuje integraci jazyka a nejazykového předmětu. Stěžejní koncept CLILu 4C´s odpovídá hlavním principům, které právě RVP ZV podporuje. Kapitola odpovídá na základní otázky: co rozumíme pod pojmem integrace a co je předmětem integrované výuky formou CLILu. Přináší náměty na propojení vzdělávacích obsahů ve školních vzdělávacích programech a v obecné rovině se zamýšlí nad tím, jak CLIL výuka přispívá k rozvoji klíčových kompetencí.
Autor Tereza Šmídová

Struktura ŠVP ZV - tvorba učebních osnov

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak má vypadat ŠVP ZV? Jakou formu volila jedna z pilotních škol? Co je potřeba udělat pro to, aby ŠVP ZV splňoval kritéria stanovená RVP ZV?
Autor Jan Hoštička
Celkem: 4