Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týdenní tematický plán – KDYŽ SE ČERTI ŽENILI
| Článek nabízí podrobně rozpracovaný týdenní tematický plán zaměřený na každoroční příchod Mikuláše, anděla a čerta. Prostřednictvím aktivit, her a činností prožijí děti nevšední týden plný kouře, napětí, tance i veselí.  | Lenka Prášilová |
|
|
| |
|
06. 08. 2015 |
42133 |
Praktická ukázka práce s knihou Malá čarodějnice (Otfried Preussler)
| Článek přináší další pohled a inspiraci, jak lze dětem hravým způsobem přiblížit svět literatury a propojit četbu knihy v mateřské škole se všemi vzdělávacími oblastmi RVP PV. Nabízí podrobně rozpracovaný týdenní tematický plán zaměřený na oslavu Dne země a pálení čarodějnic vycházející z jednotlivých kapitol knihy. Prostřednictvím aktivit, her a činností budou děti nenásilně vtaženy do světa kouzel i děje pohádkového příběhu o malé čarodějnici.  | Lenka Prášilová |
|
|
| |
|
16. 06. 2015 |
13397 |
CLIL a Rámcové vzdělávací programy
| Článek seriálu Implementace CLILu do české školy z 5. kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ ukazuje, jak Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV) umožňuje integraci jazyka a nejazykového předmětu. Stěžejní koncept CLILu 4C´s odpovídá hlavním principům, které právě RVP ZV podporuje. Kapitola odpovídá na základní otázky: co rozumíme pod pojmem integrace a co je předmětem integrované výuky formou CLILu. Přináší náměty na propojení vzdělávacích obsahů ve školních vzdělávacích programech a v obecné rovině se zamýšlí nad tím, jak CLIL výuka přispívá k rozvoji klíčových kompetencí.  | Tereza Šmídová |
|
|
| |
|
31. 05. 2013 |
10357 |
Struktura ŠVP ZV - tvorba učebních osnov
| Jak má vypadat ŠVP ZV? Jakou formu volila jedna z pilotních škol? Co je potřeba udělat pro to, aby ŠVP ZV splňoval kritéria stanovená RVP ZV?  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
20. 06. 2006 |
15420 |