Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "tělesná výchova"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "tělesná výchova"


Seřadit dle: Podle názvu, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Cvičení na kruzích

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí vzdělávání a k nim připravené ukázkové hodnocení, včetně žákovských řešení. Úkol, řešený na Národním ústavu pro vzdělávání, vychází přímo ze dvou opatření v DZ 2015–2020, a to F.5.4: připravit podpůrné materiály, jako jsou přehledy hodnocení/známkování uvádějící kritéria pro hodnocení a škálování různých aspektů žákova výkonu, a modelové příklady ilustrující výkon žáka na různých úrovních. Doufáme, že příklady, které zde naleznete, budou sloužit pro Vaši praxi a budou Vás inspirovat k tvorbě vlastního hodnocení žáků, které je bude motivovat.
Autor Petr Polívka

Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchova

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy pro vybrané očekávané výstupy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Ilustrativní úlohy a metodické návody mohou pomoci učitelům s naplňováním vzdělávacího obsahu a výběrem učiva vzdělávacího oboru Tělesné výchovy.
Autor Petr Polívka

Netradiční sportovní hry: Vybíjená

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Cílem publikace Netradiční sportovní hry je poskytnout informace o vybraných sportovních hrách a především o jejich pravidlech. Vybraná ukázka je o vybíjené, která v ČR patří mezi nejznámější hry, takže by se mohlo zdát, že do kategorie netradiční sportovní hry nepatří, ale zde se seznámíte se širokým spektrem herních modifikací a netradičních variant.
Autor Ivan Růžička a kol.

Pohybová výchova dětí

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak nenásilnou formou vštěpovat dětem potřebu pohybu a radost z něj, včetně příkladů konkrétních cviků.
Autor Eva Kulhánková

Pojetí tělesné výchovy v RVP PV

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka se v příspěvku věnuje pojetí tělesné výchovy v RVP PV. Řízené a spontánní pohybové aktivity jsou nezbytnou součástí denního režimu každé mateřské školy. Tyto aktivity napomáhají zdravému vývoji dítěte. Dále autorka uvádí, jakým způsobem se uplatní požadavky a cíle tělesné výchovy jako oboru v jednotlivých vzdělávacích oblastech RVP PV.
Autor Martina Kupcová

Pojetí vzdělávacího oboru Tělesná výchova

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pojetí vzdělávacího obru v RVP GV.
Autor Jan Tupý

Pojmy ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento příspěvek je prvním ze série textů, které se budou zabývat problematikou vzdělávacího oboru Tělesná výchova z různých pohledů.
Autor Ján Tupý

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP
(1. část)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Co bychom měli mít na paměti, než začneme tvořit učební osnovy Tělesné výchovy a čím bychom měli začít?
Autor Jan Tupý

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP
(2. část)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak pojmenovat vyučovací předmět, který vzniká na úrovni ŠVP ze vzdělávacího oboru Tělesná výchova? Obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu aneb Co všechno patří do charakteristiky vyučovacího předmětu?
Autor Jan Tupý

Průvodce tvorbou učebních osnov Tělesné výchovy ve ŠVP
(2. část) - aktualizovaná verze

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak pojmenovat vyučovací předmět, který vzniká na úrovni ŠVP ze vzdělávacího oboru Tělesná výchova? Obsahové, časové a organizační vymezení vyučovacího předmětu aneb Co všechno patří do charakteristiky vyučovacího předmětu?
Autor Jan Tupý
Celkem: 14