Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "stavebnice"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "stavebnice"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Experimentální fyzikář

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
V první části článku autor poukazuje na důležitost pokusu ve vyučování fyziky na základní škole nejen z hlediska motivace a názornosti, ale také jako prostředku k objevování nových poznatků žáky. V druhé části článku autor seznamuje čtenáře s příkladem didaktické pomůcky – stavebnice pro sestavování elektrických obvodů vlastní konstrukce a s možnostmi jejího využití ve vyučování.
Autor Zdeněk Hromádka

EDISON 4 for Windows

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o programu, který dokáže nahradit elektrotechnickou stavebnici pomocí počítače.
Autor Miroslav Habrovanský

Lego Digital Designer – pomocník konstruktivního učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informativní článek o virtuálním modelovacím prostředí disponujícím všemi dostupnými prvky Lega.
Autor Viktor Fuglík

Rozvoj algoritmického myšlení pomocí Lego Mindstorms

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje základní informace o možnostech využití robotické stavebnice Lego Mindstorms ve výuce.
Autor Kateřina Pelcová

Interaktivní krychle

Základní umělecké vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Didaktická tvorba inspirovaná moderním uměním – minimalismem; konkrétně dílem Evy Hesse (cyklus Cube; Accession 2). Lekce je navržena tak, aby posluchače seznámila s konkrétní moderní tvorbou 20. století. Po sestavení hlavní konstrukce z přichystaných dílů (spojů a zkrácených špejlí) následuje přilepení posluchačem připravených fáborků z novinového, nebo barevného papíru, případně kousků látky. Výsledné dílo je interaktivní (při fouknutí, zatřesení, nebo dotyku) krychle.
Autor Hana Kostková
Celkem: 5