Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nebojme se standardizace!
| Standardizace je o porozumění své vlastní organizaci, potřebám a kompetencím svých zaměstnanců, službám, které nabízí a klientům, kteří tyto služby využívají.
 | Tomáš Oršulák |
|
|
| |
|
14. 04. 2011 |
2681 |
Většina států USA chce jednotné vzdělávací standardy
| Spojené státy chtějí během následujících tří let vytvořit společné vzdělávací standardy pro všechny středoškolské studenty.  | Julie Ravingerová |
|
|
| |
|
11. 08. 2009 |
3212 |
Siemensova duplikační teorie hodnoty vzdělávání
| Zpráva o teorii George Siemense, podle níž se hodnota digitalizovatelných učebních materiálů sama o sobě bez dalších interaktivních vazeb žáka s výukovým prostředím blíží nule. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
20. 09. 2012 |
6466 |
Aktivity v procesu standardizace
| Pro splnění definovaných cílů a realizace aktivit a výstupů (článek „Výstupy z KA Standardizace“) se přistoupilo k intenzivní a úzké spolupráci se spektrem organizací proporčně zastupujících organizace zájmového a neformálního vzdělávání a soukromou sféru (zpracovatelé zakázek a konzultanti).  | Tomáš Oršulák |
|
|
| |
|
20. 04. 2011 |
4860 |
Ohlédnutí za dílnou „Vychovatelka manažerkou aneb nebát se problémů a řešit je“ - co přinesla účastnicím do jejich bezprostřední praxe?
| Ve dnech 3. – 4. června proběhlo v rámci národního projektu Klíče pro život Celostátní setkání pedagogických pracovníků školních družin a školních klubů. Klíčová aktivita KA02 Standardizace připravila na tomto setkání ve spolupráci s KA05 – Funkční vzdělávání pracovní dílnu s názvem „Vychovatelka manažerkou aneb nebát se problémů a řešit je“, o kterou byl ze strany účastnic již předem velký zájem. V rámci dílny bylo prezentováno minimum manažerské práce, jejíž nedílnou součástí je pochopení základních prvků hodnocení organizací a řízení pracovníků. Účastnice měly možnost seznámit se se základními principy procesního řízení a identifikovat, které procesy prováděné v rámci jejich každodenní praxe jsou klíčové a je třeba se jim v budoucnu více věnovat.
 | Denisa Urbanová, Hana Gemrichová |
|
|
| |
|
07. 08. 2011 |
2373 |
Čtyři fáze personalizace výuky
| Informace o článku Johna Spencera z portálu Cooperative Catalyst, který se zabývá personalizací výuky. Autor vysvětluje čtyři fáze personalizace výuky s použitím hudebních přirovnání. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Libuše Štumpfová |
|
|
| |
6 komentářů |
12. 03. 2012 |
10747 |
Jak se řídí neziskovky
|
Co potřebují ti, kteří řídí NNO, a čím jim pomáhá projekt Klíče pro život.
 | Jiří Zajíc, Svatava Šimková |
|
|
| |
|
26. 05. 2012 |
2529 |
Standardizace organizací neformálního vzdělávání v cíli
| Kvalita poskytovaných služeb je rozhodující otázkou pro rozvoj každé organizace či instituce fungující ve veřejném prostoru. Výjimkou nejsou ani organizace ve sféře zájmového a neformálního vzdělávání, střediska volného času, školní kluby a družiny, ale i nestátní neziskové organizace pracující s dětmi a mládeží (NNO).
 | Pavel Brabenec |
|
|
| |
|
27. 10. 2012 |
3836 |
Olina je na světě!
| Článek seznamuje s implementační příručkou k systému hodnocení kvality organizací neformálního vzdělávání a výchovy - OLINĚ - který byl vyvinut v rámci aktivity Standardizace organizací neformálního vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život.
 | Jiří Zajíc |
|
|
| |
|
27. 10. 2012 |
5616 |
Hlasy z terénu
| Dvojici článků, kterými jsme uzavřeli první etapu aktivity Standardizace organizací neformálního vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život završenou vytvořením OLINY - interaktivniího nástroje pro sebehodnocení institucí i jednotlivců - doplňujeme ohlédnutím na cestu, která k němu vedla, očima těch, jichž se podstatně týká.
 | Jiří Zajíc |
|
|
| |
|
31. 10. 2012 |
6206 |