Inspirativní projekty podporující výuku k aktivnímu občanství
| Článek představuje sedm zajímavých projektů podpořených z OP VK, jejichž výstupy mohou přispět k podpoře a rozvoji aktivního občanství u žáků. Každý projekt je představen pomocí krátké anotace, jejíž součástí jsou odkazy na volně dostupné materiály.  | Mgr. Alena Hesová |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
04. 12. 2013 |
8434 |
Člověk a společnost a digitální technologie
| Příspěvek se věnuje tomu, jak lze využívat digitální technologie ve výuce oboru Výchova k občanství na 2. stupni základní školy a jaký je jejich přínos pro tento obor. Materiál přináší inspiraci pro pedagogické a didaktické uvažování v obecnější rovině (představuje např. koncept digitálního občanství) a pak také nabízí podněty a tipy pro konkrétní aktivity ve výuce.
Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).  | Mgr. Alena Hesová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
14. 02. 2020 |
6306 |
Digitální technologie ve výuce společenských věd
| Článek přibližuje možnosti, jak využit digitální technologie ve výuce společenskovědních předmětů. Zabývá se digitálními kompetencemi žáků a představuje několik konkrétních témat, kde lze efektivně společenské vědy a digitální technologie propojit.  | Mgr. Alena Hesová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
5 komentářů |
20. 10. 2015 |
10034 |