Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sociální sítě"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sociální sítě"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.
Autor Paulína Pélyová

Dobře strávený čas podle Tristana Harrise

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o činnosti amerického experta na etiku sociálních sítí, který dříve pracoval pro Google a nyní se snaží učit lidi chápat rizika ovlivňování jejich myšlení prostřednictvím technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Paradox mediální výchovy podle Danah Boyd

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje obsah přednášky šéfky výzkumu Microsoftu Danah Boyd, která se zabývá současným posunem v chápání cílů mediální výchovy, který je vyvolán vlivem online prostředí a sociálních sítí.
Autor Bořivoj Brdička

Mladí lidé se bouří proti sociálním médiím

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o docela překvapivém britském průzkumu, který zjišťoval vztah mládeže k sociálním sítím (médiím).
Autor Luboš Řičica

Co bychom měli vědět o botech

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Základní informace o aktuálním stavu vývoje aplikací, které disponují umělou inteligencí, existují v online prostoru a chovají se jako člověk (robot bez těla).
Autor Bořivoj Brdička

Propaganda podle Chomského

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek srovnává současné možnosti mocných ovlivňovat veřejné mínění s tím, jak tutéž věc viděl známý vědec MIT Noam Chomsky před 30 lety. Vývoj je přinejmenším varující!
Autor Bořivoj Brdička

Mladí lidé opouštějí Facebook a Twitter

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Pohled doktorky Felicity Duncanové z Cabrini College v americké Pensylvánii na současný stav využívání sociálních sítí a na důvody snižování jejich obliby u mladé generace.
Autor Luboš Soldát

Bonnie Stewart – digitální pedagožka sociálních sítí

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Představení známé odbornice na výukové využití sociálních sítí, která působí na kanadské University of Prince Edward Island a která umí velmi názorně vysvětlit současné postavení vzdělávacích technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Kytara a vzdělávací technologie 2

Základní umělecké vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je rozdělen do dvou dílů. První díl pojednává o vybraných databázích písní a webových stránkách zaměřených zejména na hudební teorii. Druhý navazující díl pojednává o aplikacích, výukových videí využitelných k podpoře výuky hry na kytaru a některých dalších zajímavých webových stránkách související s tímto tématem. Hlavním cílem obou dílů je tedy stručně popsat vybrané databáze písní, webové stránky, výuková videa, aplikace spustitelné v prohlížeči a na mobilních zařízeních typu smartphone nebo tablet.
Autor Mgr. Karel Šimeček

4 důvody, proč používat Twitter ve výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o tom, jak může být ve výuce využita sociální sít Twitter, která je založená na příspěvku z blogu newyorské učitelky 5. třídy Christine Boyer.
Autor Lucie Čermáková
Celkem: 53