Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Kolaborace podle Galinda
| Zpráva o vědeckém experimentu ozřejmujícím rozdíl mezi spoluprací kolaborativní a kooperativní. Má významný dopad na nastavení výukových postupů. Realizace proběhla v rámci Erasmus projektu Novigado. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
26. 10. 2020 |
1562 |
Kolaborace nebo kooperace?
| Článek popisuje, jak odlišné významy těchto dvou pojmů souvisejí se vzděláváním, svobodou, vývojem společnosti, konektivismem a masivními otevřenými online kurzy - to vše v souvislosti s profesním rozvojem učitelů. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
4 komentáře |
17. 10. 2011 |
15892 |
Ostrovy
| Týdenní projekt vede skupiny k budování týmové práce a spolupráce. Téma Ostrovy navozuje přirozeně představu nutnosti vystačit si spolu, pomoci si, rozdělit si úkoly. Těžiště leží v pozorování krajiny, jejím popisu, zorientování se, řešení drobných problémových úkolů.  | Bohuslava Lormanová |
Teoretický příspěvek aplikační příspěvek
|
|
|
|
|
12. 09. 2009 |
8652 |
Jak pracovat s pohybovou hrou
| Umět vybrat správnou hru do určité části hodiny v daný okamžik a pro konkrétní skupinu žáků je umění. V tomto článku naleznete několik vodítek, jak tomuto umění nahlédnout pod pokličku.  | Ilona Hapková |
Praktický příspěvek inspirace blok hodin
|
|
|
|
|
17. 02. 2009 |
13027 |
Poznávání lidí
| Pod velmi širokým tématem poznávání lidí se skrývá mnoho témat. Příspěvek nabízí jednu z her, která vhodně podpoří vzájemné poznávání spolužáků.  | Petr Šusta |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
27. 10. 2008 |
14116 |
Interaktivní hry – představování a poznávání
| Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na představování se a vzájemné poznávání se ve skupině.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
16. 07. 2008 |
36309 |
Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)
| Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
16. 07. 2008 |
55322 |
Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (2. část)
| Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
16. 07. 2008 |
18840 |
Interaktivní hry – pozorování a vnímání
| Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na schopnost pozorování a vnímání i poznávání sebe a druhých.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
16. 07. 2008 |
14783 |
Interaktivní hry – identifikace a vcítění
| Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na schopnost identifikace s druhými a vcítění se.  | Aisis o.s. |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
16. 07. 2008 |
18061 |