Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"


Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Sebehodnocení žáků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a doloženy konkrétními ukázkami z praxe učitelů malotřídních škol, které spolupracují s VÚP. Ukázky jsou popsány a celkově je problematika vztažena do širšího kontextu hodnocení.
Autor Alena Rakoušová

Pedagogická evaluace

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Charakteristika pedagogické evaluace a přesné rozlišení jednotlivých pojmů.
Autor Danuše Nezvalová

Model Excelence EFQM

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V tomto příspěvku se seznámíte se základními informacemi o modelu excelence EFQM a jeho využití v hodnocení kvality ve škole.
Autor Stanislav Michek

Profesní sebehodnocení pedagoga

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.
Autor Jana Vítková

Sebehodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazník využitelný pro vlastní hodnocení učitelovy práce.
Autor Antonín Mezera

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.
Autor Anna Tomková

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

ISO/IWA 2:2003 - směrnice pro aplikaci ISO 9001:2000 ve vzdělávání

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pokud se zajímáte o aplikaci normy ISO ve Vaší škole, přečtěte si úvodní článek k tomuto tématu.
Autor Stanislav Michek

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Autor VÚP Praha

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Autor VÚP Praha
Celkem: 34