Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"


Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Making a telephone call (Zvukový záznam v Mojí sbírce)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Tento příspěvek reflektuje tři kroky práce s e-portfoliem – plánování, sebehodnocení a hodnocení. Cílem je naučit žáky říci několik vět o sobě a své rodině, rozumět otázkám na dané téma a na závěr zvládnout telefonát do rádia. Svůj rozhovor si žáci nahrají a uloží do sekce Moje sbírka.
Autor Mgr. Dalibor Dostál

Okamžitá zpětná vazba – nápady pro žákovskou samokontrolu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Učitel by měl žákům poskytovat při výuce co nejdříve zpětnou vazbu. Zvlášť, pokud se žáci „učí něco nového“, je žádoucí, aby měli k dispozici okamžitou kontrolu svého výkonu, jinak by mohlo dojít k upevnění chybných postupů. Článek nabízí několik postupů, kterými se kontrola správného řešení přesouvá z učitele na žáka.
Autor Pavlína Hublová

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru dat a jeho metod, možnostem vedení záznamu a způsobu vyhodnocení. Text je doplněn ukázkami popisovaných dokumentů. Druhý díl seriálu představuje přístup k hodnocení.
Autor Mgr. Barbora Viktorinová

Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou učitele.
Autor Bořivoj Brdička

Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru dat a jeho metod, možnostem vedení záznamu a způsobu vyhodnocení. Text je doplněn ukázkami popisovaných dokumentů. Třetí díl pojednává o technikách sběru dat a shrnutí k tématu hodnocení žáků.
Autor Mgr. Barbora Viktorinová

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru dat a jeho metod, možnostem vedení záznamu a způsobu vyhodnocení. Text je doplněn ukázkami popisovaných dokumentů.
Autor Mgr. Barbora Viktorinová

Hodnocení v Mendelce

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je zejména přenesení zodpovědnosti za vlastní výsledky na žáky samotné.
Autor Mgr. Jana Benešová
Celkem: 77