Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Profesní sebehodnocení pedagoga

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.
Autor Jana Vítková

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

Zkušenosti (nejen) z projektu Mosty přes hranice

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Autor předkládá své zkušenosti z projektu a uvádí poznatky, které by měly vést k efektivnímu procesu autoevaluace školy.
Autor Milan Pol

Vztah vnitřní a vnější evaluace

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek upozorňuje na výhody synergického přístupu vnější a vnitřní evaluace.
Autor Milan Pol

Chválím, chválíš, chválíme

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Při této aktivitě se žáci učí pozitivně vyjadřovat o sobě i o druhých, učí se pochvalu rozdávat i přijímat, formulovat kladná prohlášení a poznávat sami sebe i druhé.
Autor Karla Střílková

Sebehodnocení žáků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a doloženy konkrétními ukázkami z praxe učitelů malotřídních škol, které spolupracují s VÚP. Ukázky jsou popsány a celkově je problematika vztažena do širšího kontextu hodnocení.
Autor Alena Rakoušová

Autoevaluace školy a vyhláška č. 15/2005 Sb.

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek komentuje povinnosti škol podle vyhlášky č.15/2005 v souvislosti s RVP a vyjasňuje rozdíl v chápání pojmů autoevaluace a vlastní hodnocení školy.
Autor Lucie Procházková

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci učí plánovat a zaznamenávat úkoly a kontrolovat si jejich plnění, jsou žákovské diáře. Součástí příspěvku je video ukázka k tomuto tématu.
Autor Darina Brücknerová

Deník mé cesty k úspěchu aneb Žákovská knížka trochu jinak

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje etapy vývoje sebehodnocení žáků na ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. V první etapě byly vytvořeny zásady a pravidla sebehodnocení, ve druhé etapě byl ověřován měsíční list hodnocení žáka a ve třetí etapě byla ve škole zavedena nová žákovská knížka Deník mé cesty k úspěchu.
Autor Darina Brücknerová

Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání nám poskytuje východiska, jak strukturovaně přemýšlet o cílech, které si ve škole klademe, a o míře jejich dosažení v jednotlivých etapách postupné přeměny školy.
Autor Zdeněk Brož
Celkem: 77