Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

CLIL: Osová souměrnost

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ dostupné z http://clil.nuv.cz a je vystaven na principech 4 C´s Prof. Do Coyle (stejně jako ostatní články seriálu CLIL v praxi).
Autor Eva Seidlová

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.
Autor Anna Tomková

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

ISO/IWA 2:2003 - směrnice pro aplikaci ISO 9001:2000 ve vzdělávání

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pokud se zajímáte o aplikaci normy ISO ve Vaší škole, přečtěte si úvodní článek k tomuto tématu.
Autor Stanislav Michek

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Autor VÚP Praha

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Autor VÚP Praha

Pravidla upravující vlastní hodnocení mateřské školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá základními tezemi autoevaluace mateřské školy a komentuje je, má být pomocníkem při zpracovávání autoevaluační zprávy, zdůrazňuje důležité kroky autoevaluace.
Autor Kateřina Smolíková

Sebehodnocení dovednosti psaní

Odborné vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příklad dobré praxe popisuje využití online aplikace Evropského jazykového portfolia. Cílem je, aby si žáci ověřili dosažení konkrétní dovednosti písemného projevu a provedli pravdivé sebehodnocení.
Autor Mgr. Michaela Baloghová

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci učí plánovat a zaznamenávat úkoly a kontrolovat si jejich plnění, jsou žákovské diáře. Součástí příspěvku je video ukázka k tomuto tématu.
Autor Darina Brücknerová

CAF - Common Assessment Framework

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V tomto článku se seznámíte s nástrojem hodnocení kvality CAF.
Autor Stanislav Michek
Celkem: 77