Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Seřadit dle: Podle názvu, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Autoevaluace školy a vyhláška č. 15/2005 Sb.

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek komentuje povinnosti škol podle vyhlášky č.15/2005 v souvislosti s RVP a vyjasňuje rozdíl v chápání pojmů autoevaluace a vlastní hodnocení školy.
Autor Lucie Procházková

Autoevaluace v mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Úvod do problematiky autoevaluace v mateřských školách, jejího významu, příčin, cílů a způsobů zpracování.
Autor Kateřina Smolíková

CAF - Common Assessment Framework

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V tomto článku se seznámíte s nástrojem hodnocení kvality CAF.
Autor Stanislav Michek

Čas pro učební proces

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek nabízí autoevaluační nástroje, které byly vytvořeny pro zkoumání oblasti „Čas pro učební proces“ a umožňují seznámení s vyhodnocením dílčích témat zkoumané oblasti i s jejich reflexí.
Autor VÚP Praha

Chválím, chválíš, chválíme

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Při této aktivitě se žáci učí pozitivně vyjadřovat o sobě i o druhých, učí se pochvalu rozdávat i přijímat, formulovat kladná prohlášení a poznávat sami sebe i druhé.
Autor Karla Střílková

CLIL: Osová souměrnost

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ dostupné z http://clil.nuv.cz a je vystaven na principech 4 C´s Prof. Do Coyle (stejně jako ostatní články seriálu CLIL v praxi).
Autor Eva Seidlová

CLIL: Příprava jahodového koláče

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Jak jednoduše žáky naučit porozumět psaným instrukcím, ještě k tomu v cizím jazyce? Motivací může být soutěž v pečení koláče, jež díky aktivnímu zapojení všech v týmové roli přinese sladkou odměnu. Žáci se učí nejen vhodnému pracovnímu postupu, ale také společenské etiketě při společném stolování. Tento plán spolu s dalšími naleznete v online příručce Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ na http://clil.nuv.cz.
Autor Eva Seidlová

Co nevíme o ...?

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě podrobného popisu aktivity a metodických komentářů obsahuje také pracovní listy pro žáky zaměřené na sebehodnocení a vrstevnické hodnocení, které mohou učitelé využít při plánování vlastní výuky. Ukázková aktivita byla v praxi ověřena na Základní škole nám. Curieových, Praha 1.
Autor Mgr. Simona Šedá

Deník mé cesty k úspěchu aneb Žákovská knížka trochu jinak

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje etapy vývoje sebehodnocení žáků na ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. V první etapě byly vytvořeny zásady a pravidla sebehodnocení, ve druhé etapě byl ověřován měsíční list hodnocení žáka a ve třetí etapě byla ve škole zavedena nová žákovská knížka Deník mé cesty k úspěchu.
Autor Darina Brücknerová

Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Autor Alena Rakoušová
Celkem: 77