Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Seřadit dle: ,
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Jak efektivně využívat žákovské portfolio

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
modul
Většina učitelů, nejen anglického jazyka, stojí před otázkou, jak účinně využívat portfolio v oblasti sebehodnocení a hodnocení žáků. Tento článek může být inspirací, jak lze postupovat při řešení uvedené otázky.
Autor Jana Vahalíková

Jak efektivně využívat žákovské portfolio – II. část

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
modul
Článek přináší další tip, jak efektivně pracovat s portfoliem v oblasti sebehodnocení a hodnocení žáků nejen v anglickém jazyce.
Autor Jana Vahalíková

Program rozvoje metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek čtenáře seznámí s programem rozvoje mekognitivního myšlení dětí předškolního věku. Realizovaný program vychází z aktivit metodiky Let´s Think! a zaměřuje se na rozvoj kognitivního myšlení dětí, na kooperaci, komunikativní dovednosti, řešení problémů, tvořivosti a kompetencí k autoregulaci učení předškolního věku. Příspěvek stručně popisuje průběh aktivity, názornou ukázkou je přiložený metodický list.
Autor Zdeňka Valentová

Autoevaluace v mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Úvod do problematiky autoevaluace v mateřských školách, jejího významu, příčin, cílů a způsobů zpracování.
Autor Kateřina Smolíková

Obecné předpisy týkající se provádění vlastního hodnocení školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se věnuje právním předpisům vztahujícím se k provádění autoevaluace na školách, komentuje je a aplikuje na konkrétní situace, poskytuje stručný "návod", jak při autoevaluaci postupovat.
Autor Kateřina Smolíková

Pravidla upravující vlastní hodnocení mateřské školy

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá základními tezemi autoevaluace mateřské školy a komentuje je, má být pomocníkem při zpracovávání autoevaluační zprávy, zdůrazňuje důležité kroky autoevaluace.
Autor Kateřina Smolíková

Klubíčko

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Námět, jak vést děti k přirozenému sebehodnocení
Autor Milada Fišerová

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit pocitu, že se podceňují, nebo naopak přeceňují.
Autor Květa Rysová

Rakouské vzdělávací standardy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Autorka se v příspěvku věnuje reformě školství probíhající v Rakousku. Klíčovým pojmem rakouského kurikula jsou tzv. vzdělávací standardy, které určují, jakých kompetencí by měl žák dosáhnout na konci určitého období.
Autor Kamila Sladkovská

Sebehodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazník využitelný pro vlastní hodnocení učitelovy práce.
Autor Antonín Mezera
Celkem: 77