Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "sebehodnocení"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (2. část)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Autor Aisis o.s.

Interaktivní hry – identifikace a vcítění

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na schopnost identifikace s druhými a vcítění se.
Autor Aisis o.s.

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Autor VÚP Praha

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Autor VÚP Praha

Čas pro učební proces

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek nabízí autoevaluační nástroje, které byly vytvořeny pro zkoumání oblasti „Čas pro učební proces“ a umožňují seznámení s vyhodnocením dílčích témat zkoumané oblasti i s jejich reflexí.
Autor VÚP Praha

Koláž jako netradiční evaluační metoda

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení jiných částí mozku než mluvené slovo.
Autor VÚP Praha

Sebehodnocení žáků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a doloženy konkrétními ukázkami z praxe učitelů malotřídních škol, které spolupracují s VÚP. Ukázky jsou popsány a celkově je problematika vztažena do širšího kontextu hodnocení.
Autor Alena Rakoušová

Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Autor Alena Rakoušová

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.
Autor Anna Tomková
Celkem: 77