Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "ruský jazyk"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "ruský jazyk"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání: Cizí jazyk

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V návaznosti na Standardy pro základní vzdělávání byly vytvořeny Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání, které konkretizují očekávané výstupy v RVP ZV. Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy na úrovni minimální, optimální a excelentní . Nastavení úrovní úloh vychází z referenčních úrovní uvedených ve Společném evropském referenčním rámci. Součástí Metodických komentářů jsou metodické návody pro práci s úlohami v hodinách. Tato zjištění nás přivedla k myšlence vypracovat pro učitele podrobnější materiál, který by uvedené náležitosti obsahoval a který by mohl usnadnit náročnou učitelskou práci.
Autor Jitka Tůmová

Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek informuje o projektu Masarykovy obchodní akademie v Jičíně, který probíhal ve spolupráci s dalšími 26 středními školami České republiky a který byl realizovaný v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. V rámci realizace tříletého projektu bylo vytvořeno 3180 interaktivních materiálů pro výuku anglického, německého, ruského, francouzského, španělského a latinského jazyka, které jsou dostupné na webových stránkách projektu.
Autor Václava Petrgálová

Předazbukové období ve výuce ruštiny

Jazykové vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se věnuje problematice předazbukového období ve výuce ruštiny – jeho charakteristice, základním prvkům a obsahovým blokům této etapy. Článek je věnován problematice fonetiky ruského jazyka, cílem autora je představit současnou ortoepickou normu, poukázat na negativní vlivy češtiny při výuce ruského jazyka a nastínit možnosti, pomocí nichž lze dosáhnout u žáků co nejlepších výsledků ve všech problematických oblastech (tj. redukce, výslovnost, intonace).
Autor Jakub Konečný
Celkem: 3