Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Virtuální hospitace - Tělesná výchova: Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
| Hodina tělesné výchovy je zaměřená na rozvoj týmové spolupráce, komunikace a důvěry prostřednictvím pohybových aktivit. Zhlédněte možnost, jak toto téma zařadit do hodin TV, kurzů či výletů a posílit tak i skupinovou dynamiku třídních kolektivů.  | Mgr. Tomáš Sargánek |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
10. 10. 2011 |
22880 |
Rozvoj rychlostních schopností – 2. část
| Tento příspěvek se věnuje rozvoji rychlostních schopností. Všechny uvedené činnosti pro stimulaci rychlostních schopností v tomto článku jsou realizovány v praxi a jsou využitelné ve školní tělesné výchově v tréninkovém procesu i v zájmové oblasti.
V praktické části jsou uvedeny příklady pohybových her, cvičení pro stimulaci speciálních rychlostních schopností (spojené s volejbalovými dovednostmi) a cvičení pro stimulaci rychlosti jednotlivého pohybu (horní končetiny). V závěru textu jsou navržena rychlostních cvičení v několika sériích.
 | Ilona Kolovská |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
07. 11. 2008 |
14222 |
Rozvoj rychlostních schopností – 1. část
| Příspěvek se věnuje rozvoji rychlostních schopností. Všechny uvedené činnosti pro stimulaci rychlostních schopností v tomto článku jsou realizovány v praxi a jsou využitelné ve školní tělesné výchově v tréninkovém procesu i v zájmové oblasti. V praktické části jsou uvedeny přiklady cvičení pro stimulaci reakční rychlosti a lokomočních rychlostních schopností.  | Ilona Kolovská |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
|
07. 11. 2008 |
18324 |
Pracovní list jako inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti
| Článek se zabývá čtenářskou gramotností a praktickými úlohami k jejímu rozvoji.  | Lukáš Hejsek |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
13. 04. 2012 |
42511 |
Metody vedoucí k rozvoji klíčových kompetencí
| Závěrečná práce kurzu Koordinátor školního vzdělávacího programu pořádaného NIDV.  | Petr Koníř |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
15. 09. 2008 |
8094 |
Koučování – trend rozvoje v gymnáziích
| O koučování ve školství hovoříme s Mgr. Václavem Šnebergerem, který vede vlastní poradenskou praxi EUKIDU Consultancy a napomáhá zavádět kvalitativní změny ve vzdělávání ve východní Evropě a střední Asii. Je absolventem Pedagogické fakulty UK v Praze, DAMU, čtyřletého výcviku v psychoterapii a dvouletého výcviku v organizačním poradenství a koučování (IGT Praha), dlouhodobých výcviků v manažerských tématech (OSI New York). Je členem České asociace koučů, Asociace pro Gestalt terapii, členem ISSA. Mezi jeho klienty patří široké spektrum organizací a jednotlivců z neziskového sektoru i business prostředí. V současné době je jedním z koučů zapojených do aktivity Koučování projektu Kurikulum G, realizovaného Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze, jehož cílem je praktické zavedení koučování do prostředí českých gymnázií.  | Ludmila Šulcová |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
19. 11. 2009 |
7054 |
5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení
| Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků Duolingo. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Josef Mutl |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
25. 09. 2017 |
4178 |