Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"


Seřadit dle: Podle autora, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Gender v reklamě - naruby ;-)

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Myslíte si, že dneska už se na muže i ženy dívá naše "osvícená" společnost prakticky stejně? Stejné možnosti, stejná práva, stejné povinnosti, stejné postavení v životě i společnosti? Následující příspěvek se na to podíval z hlediska rolí, které muži a ženy hrají v současné reklamě.
Autor Jiří Zajíc

Reklama v médiích

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

"Reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií".

Autor Emilie Nečasová

Láska přes Internet pod taktovkou Google

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek představuje online nástroj Google Search Story a jeho možné využití ve výuce.
Autor Andrea Patáková

Všudypřítomná média

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Aktivita umožňuje představit volební kampaň jako specifický typ reklamního sdělení. Při hře na PR agenturu žáci navrhují volební kampaň a aplikují své zkušenosti s komerční reklamou a jejími přesvědčovacími technikami. Závěr motivuje k úvahám o možném vlivu politické reklamy na veřejné mínění.
Autor Zuzana Zejdová

Výběr povolání

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Realizace tématu povolání ve vyučovacím předmětu Dramatická výchova.
Autor Pavlína Drtilová

Mediální výchova – inspirace k realizaci

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Autor předkládá inspirativní návrhy k rozvinutí mediální gramotnosti a realizaci průřezového tématu Mediální výchova v praxi škol.
Autor Jan Jirák

Reklama pro děti – rádce, či manipulátor?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zamýšlí nad vlivem televizní reklamy na dětskou populaci. V příspěvku jsou popsány výsledky výzkumu Grantové agentury České republiky, který na toto téma proběhl.
Autor Hana Srpová
Celkem: 17