Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"

Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Výběr povolání

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Realizace tématu povolání ve vyučovacím předmětu Dramatická výchova.
Autor Pavlína Drtilová

Všudypřítomná média

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Aktivita umožňuje představit volební kampaň jako specifický typ reklamního sdělení. Při hře na PR agenturu žáci navrhují volební kampaň a aplikují své zkušenosti s komerční reklamou a jejími přesvědčovacími technikami. Závěr motivuje k úvahám o možném vlivu politické reklamy na veřejné mínění.
Autor Zuzana Zejdová

Maminka vždy ví

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.
Autor PhDr. Marek Mičienka

Reklama pro děti – rádce, či manipulátor?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zamýšlí nad vlivem televizní reklamy na dětskou populaci. V příspěvku jsou popsány výsledky výzkumu Grantové agentury České republiky, který na toto téma proběhl.
Autor Hana Srpová

Láska přes Internet pod taktovkou Google

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek představuje online nástroj Google Search Story a jeho možné využití ve výuce.
Autor Andrea Patáková

Reklama v médiích

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

"Reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií".

Autor Emilie Nečasová

Gender v reklamě - naruby ;-)

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Myslíte si, že dneska už se na muže i ženy dívá naše "osvícená" společnost prakticky stejně? Stejné možnosti, stejná práva, stejné povinnosti, stejné postavení v životě i společnosti? Následující příspěvek se na to podíval z hlediska rolí, které muži a ženy hrají v současné reklamě.
Autor Jiří Zajíc

Virtuální hospitace - Občanský a společenskovědní základ: Feminismus

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
uč.hodina
Žáci se v hodině věnované feminismu proměňují v analytiky médií a ve společné diskusi vyhledávají genderové stereotypy v reklamách a ve svém životě.
Autor Mgr. Marek Fajfr

Virtuální hospitace - Mediální výchova: Reklamní slogan

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
uč.hodina
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak a čím reklama působí na příjemce, jaký účel je sledován neustálým opakováním stejných reklam? Co je potřeba k vytvoření reklamy, která zaujme, je vtipná a má nápad?
Autor Mgr. Zuzana Šepsová

(Ne)smrtelně. Krátké zamyšlení nad některými problémy současného výtvarného umění

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autor ve svém článku s ironickým nádechem reflektuje některé z otázek související se současnou uměleckou tvorbou. A v závěru si klade otázku: Dochází během tvůrčího aktu také k něčemu jinému než k vytvoření artefaktu?
Autor Nikola Čulík
Celkem: 17