Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reklama"


Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Disconnect aneb jak se odpojit

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek analyzuje, jak weby využívají pluginů a reklamních prvků ke sledování uživatele, jeho zvyků a oblastí zájmu. Informuje o možnostech jak se tomuto sledování bránit.
Autor Karel Moldřík

Mediální výchova – inspirace k realizaci

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Autor předkládá inspirativní návrhy k rozvinutí mediální gramotnosti a realizaci průřezového tématu Mediální výchova v praxi škol.
Autor Jan Jirák

Jak nás ovlivňují média

Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
V příspěvku je uveden příklad výuky mediální výchovy na základní škole speciální. Jsou zde volené metody, jak mediální výuku přiblížit žákům se středně těžkou a těžkou mentální retardací.
Autor Miroslava Prchalová

Virtuální hospitace - Mediální výchova: Reklamní slogan

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
uč.hodina
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak a čím reklama působí na příjemce, jaký účel je sledován neustálým opakováním stejných reklam? Co je potřeba k vytvoření reklamy, která zaujme, je vtipná a má nápad?
Autor Mgr. Zuzana Šepsová

Virtuální hospitace - Občanský a společenskovědní základ: Feminismus

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
uč.hodina
Žáci se v hodině věnované feminismu proměňují v analytiky médií a ve společné diskusi vyhledávají genderové stereotypy v reklamách a ve svém životě.
Autor Mgr. Marek Fajfr

TIO a reklama

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příběh nabízí zamyšlení nad tématem přílišného nakupování a důležitosti kamarádských vztahů, nad využíváním a hodnotou starých věcí, nad lákavými prostředky reklamy i nad ekologií v Robosvětě. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).
Autor Jitka Severinová

Reklama pro děti – rádce, či manipulátor?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zamýšlí nad vlivem televizní reklamy na dětskou populaci. V příspěvku jsou popsány výsledky výzkumu Grantové agentury České republiky, který na toto téma proběhl.
Autor Hana Srpová

Výběr povolání

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Realizace tématu povolání ve vyučovacím předmětu Dramatická výchova.
Autor Pavlína Drtilová

Všudypřítomná média

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Aktivita umožňuje představit volební kampaň jako specifický typ reklamního sdělení. Při hře na PR agenturu žáci navrhují volební kampaň a aplikují své zkušenosti s komerční reklamou a jejími přesvědčovacími technikami. Závěr motivuje k úvahám o možném vlivu politické reklamy na veřejné mínění.
Autor Zuzana Zejdová

Maminka vždy ví

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.
Autor PhDr. Marek Mičienka
Celkem: 17