Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reforma"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "reforma"

Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejlépe hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Chyby globálních reforem školství podle Sahlberga

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

První část aktuální informace o vývoji finského školství, které provádí novou reformu založenou na digitalizaci a dosažení výukových cílů pro 21. století.
Autor Radek Čuma

Cubanovy principy úspěšné reformy školství

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled zásad pro úspěšné zavádění změn do školství známého emeritního profesora Stanfordu, vědce na poli vzdělávacích technologií Larryho Cubana.
Autor Bořivoj Brdička

I finští učitelé mají občas starosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o návštěvě autora v jedné finské škole se zvláštním zaměřením na technologie.
Autor Miroslav Dvořák

Stop průměrnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.
Autor Bořivoj Brdička

Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Autor Bořivoj Brdička

Britští učitelé vyjádřili nespokojenost se zkouškami, jež jsou obdobou naší maturity

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Systém britských „áčkových“ zkoušek se žákům i učitelům jeví jako neefektivní a žádá si podle nich reformu. Reforma by měla směřovat ke zlepšení využití znalostí uplatnitelných při vstupu na univerzitu, anebo v praktickém životě.
Autor Julie Ravingerová
Celkem: 36