Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "projektové učení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "projektové učení"


Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Magické slovo projekt

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Taky děláte ve škole projekty? Proč? Co to vlastně je projektová výuka? Jak se liší od projektů v praxi? Je tato metoda ve vzdělávání dostatečně ověřená?
Autor Jitka Kašová

Tematicky, nebo projektově

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jaký rozdíl je mezi projektovou a tematickou výukou? V čem je jejich hlavní přínos? Je možné obě metody kombinovat?
Autor Jitka Kašová

Dneska se neučíme, máme projekt!(?)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak mám zajistit, aby projektová výuka byla efektivní (aby naplňovala cíle ŠVP)? Čím jsou motivováni žáci? Co konkrétního by si měli z projektu odnést? Je důležitější výsledný produkt, nebo průběh projektu (proces)? Jaké typy projektů existují?
Autor Jitka Kašová

Prožitek jako způsob učení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Které dílčí metody jsou vhodné k realizaci projektu? Jaký význam má ve výuce prožitek? Jak s ním máme pracovat? Proč je důležitá reflexe? Do jaké míry by měli mít žáci v projektu volnost?
Autor Jitka Kašová

Připravuji projekt

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak mám projekt připravovat? Existuje nějaká metodika plánování projektu? Co je pro přípravu projektu nejdůležitější?
Autor Jitka Kašová

Těžko na cvičišti…

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jak na projektovou výuku připravit žáky? Co musí pedagog změnit na svém stylu přípravy a učení? Jak o efektivitě projektové výuky přesvědčit rodiče žáků? Jak ke spolupráci na projektech získat veřejnost?
Autor Jitka Kašová

V čem bývá problém?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Při zavádění projektové výuky do praxe je potřeba počítat i s možnými problémy, riziky a překážkami. Jejich povaha může být různá, stejně jako možnosti jejich řešení. Předpokladem je vždy ochota hledat příčiny a pracovat s vlastní chybou.
Autor Jitka Kašová

Rozvoj konstruktivistického vzdělávání skrze technologie I.

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek popisuje dílčí metody a přístupy v konstruktivistickém vzdělávání, ke kterým identifikuje vhodné technologické nástroje. Ukazuje tak, jak konstruktivistické vzdělávání může (a má) technologii využívat, ať již na straně učitele, nebo žáka.
Autor Michal Černý
Celkem: 8