Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "projekt"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "projekt"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Projekt: Vánoce v Evropě

Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Jednodenní celoškolní projekt je vytvořený pro žáky s lehkým mentálním postižením. Seznamuje je s vánočními tradicemi vybraných států Evropské unie.
Autor Ivana Spěváčková

Olympijské hry Rusko 2014

Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Projekt "Olympijské hry Rusko 2014" je celoroční projekt tříd pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, které vzdělávají žáky s lehkým a středně těžkým mentálním postižením. Součástí je i jednodenní projekt zaměřený na pořadatelskou zemi.
Autor Ivana Spěváčková

Síly kolem nás

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Projekt zaměřený na aplikaci Newtonových zákonů pohybu a základních sil v reálných situacích.
Autor Petr Nečas

Inhibiční účinek látek obsažených v zubní pastě

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
modul
Námět na laboratorní práce, při kterých si žáci experimentálně ověří účinky zubní pasty.
Autor Blanka Zikánová

Země, Voda, Oheň, Vzduch

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Vyučovací předmět Přírodověda je integrovaný předmět se vzdělávacím obsahem uspořádaným do tematických okruhů – hmota, země, voda, vzduch, oheň a energie. Žáci v něm rozvíjí dovednost vytvářet a myšlenkově integrovat poznatky různých přírodovědných oborů.
Autor VÚP Praha

Projektová výuka - Kudy tekla voda

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Cílem projektu bylo analyzovat v krajině vlastního bydliště změny, které mohou podmiňovat častější výskyt ničivých povodní. K článku je přiložena prezentace a stručný návod, jak postupovat při tvorbě školních projektů.
Autor Jan Ježek

Metodika skupinové práce a její hodnocení u žáků střední školy

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autorka shrnuje své zkušenosti s hodnocením a sebehodnocením žáků při skupinové práci a připomíná jejich výhody i rizika.
Autor Věra Šedivá

Talnet – online k přírodním vědám - aktualizovaná verze

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o projektu pro mimořádně nadané žáky.
Autor Monika Lokajíčková

Přírodovědný stacionář

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Příklad pětidenního kurzu, během něhož žáci zpracovávají úkoly z fyziky, chemie, biologie a zeměpisu týkající se biotopu dané oblasti, místního klimatu atd.
Autor VÚP Praha

Starám se o svoji řeku

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Žáci se během projektu seznamují s okolní flórou, faunou, ekosystémem lužního lesa a s celkovou funkcí krajiny. Poznávají složitou propojenost přírodních systémů a vnímají, že narušení jedné složky může vést ke zhroucení celého systému.
Autor VÚP Praha