Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robotická včelka Bee-Bot v mateřské škole
| Článek představuje vyzkoušené aktivity s robotickou hračkou Bee-Bot – zásobník vyzkoušených činností s předškoláky, seřazených podle náročnosti.  | Radka Bradáčová |
|
|
| |
|
02. 04. 2019 |
2112 |
V Digicentru s Ozoboty
| O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
|
|
| |
|
12. 03. 2019 |
1769 |
V Digicentru s micro:bity
| O setkání v brněnském Digicentru s Barborou Havířovou, Miroslavem Suchým a BBC micro:bity, které nebylo pouhým workshopem, ale představením s tím nejlepším obsazením. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
|
|
| |
1 komentář |
30. 01. 2019 |
2155 |
Strojové učení pro nejmenší
| Informace o novém rozšíření pro Scratch, které učí děti vytvářet aplikace disponující umělou inteligencí včetně strojového učení. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bc. Radim Doležel |
|
|
| |
1 komentář |
10. 01. 2019 |
2546 |
Rozvoj programátorských dovedností s micro:bitem
| Základní informace o miniaturním digitálním zařízení vyvinutém v Británii pro výuku digitální gramotnosti a informatického myšlení, které je možno s výhodou použít i v našich školách. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Martin Kozub |
|
|
| |
|
17. 12. 2018 |
1600 |
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ II
| Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.  | Petr Němec |
|
|
| |
|
16. 07. 2018 |
2182 |
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I
| Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.  | Petr Němec |
|
|
| |
|
27. 06. 2018 |
2313 |
Programy na podporu informatického myšlení
| Přehled volně dostupných nástrojů vhodných pro využití v rámci nové koncepce výuky ICT, která klade důraz na informatické myšlení. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Milan Dvořák |
|
|
| |
2 komentáře |
17. 05. 2018 |
1624 |
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
| Článek nabízí všem učitelům informatiky na ZŠ nový pohled na výuku programování. Chceme-li, aby se žáci naučili programovat a zároveň pochopili různé programovací pojmy a příkazy, je třeba připravit pro učitele informatiky úlohy zaměřené na tuto problematiku. V tomto článku představíme návrh na výuku programování, která bude zaměřena právě na vytváření pojmů za účelem lepšího pochopení programování z více hledisek a tím i porozumění více do hloubky.  | Kristýna Holečková |
|
|
| |
|
06. 12. 2017 |
2421 |
Code Week 2016 aneb Jak jsme se neučili programovat
| Článek o tom, jak je také možné pojmout týden evropského programování a zařadit ho do výuky ICT na střední škole.  | Jaroslav Mašek |
|
|
| |
|
16. 11. 2017 |
3054 |