Celkem: 5
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Jak komplikuje špatná znalost mateřštiny učení se cizímu jazyku a co s tím | ![]() | Žaneta Pixová | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
1 komentář | 12. 09. 2017 | 5253 | |
Chyby globálních reforem školství podle Sahlberga | ![]() | Radek Čuma | ![]() |
![]() |
30. 11. 2015 | 3651 | |||
Uplatňování supervize ve školských zařízení institucionální výchovy a preventivně výchovné péče | ![]() | PhDr. Ivana Slavíková | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
04. 12. 2013 | 7639 | ||
Současné problémy s implementací vzdělávacích technologií | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
1 komentář | 22. 06. 2009 | 3016 | ||
Australští učitelé i děti si stěžují na zaostávání v závodě za technologiemi | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
17. 10. 2005 | 1247 |