Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týdenní tematický plán – KDYŽ SE ČERTI ŽENILI
| Článek nabízí podrobně rozpracovaný týdenní tematický plán zaměřený na každoroční příchod Mikuláše, anděla a čerta. Prostřednictvím aktivit, her a činností prožijí děti nevšední týden plný kouře, napětí, tance i veselí.  | Lenka Prášilová |
|
|
| |
|
06. 08. 2015 |
42120 |
Autobus
| Obsahem příspěvku je téma vztahující se k autobusu. Využívá zájem dětí, zejména chlapců, o tuto problematiku k rozvoji poznávacích, kooperativních a sociálních dovedností. Téma bylo součástí projektu „Učíme se poznávat chlapce".  | Alžběta Palatinová |
|
 |
| |
|
27. 11. 2009 |
16432 |
Relaxační výlet do ZOO
| Řízená relaxační činnost s prvky dramatické výchovy, která v dětech probouzí fantazii, příjemný prožitek, ale i poučení, klid a odpočinek. Děti zábavnou formou provádějí uvolňovací cviky s prvky jógy za poslechu relaxační hudby se soustředěním na správné dýchání a inhalaci eukalyptu.  | Iva Burešová |
|
 |
| |
|
13. 11. 2009 |
14347 |
Zážitkovými kurzy k týmové spolupráci ve školní třídě
| Příspěvek popisuje zážitkové kurzy, které jsou zaměřené nejen na týmovou spolupráci – školní třídu, ale i na rozvoj osobnosti žáka. V závěru příspěvku pak přibližuji různé dobrodružné aktivity, které se realizují na zážitkových kurzech.  | Blanka Havelková |
|
|
| |
|
14. 12. 2007 |
8179 |
Na Zvídálka
| Příspěvek představuje metodický návrh, jak postupovat při spontánním poznávání dítěte a jak reagovat na aktuální témata z jeho života.  | Zdeňka Drahokoupilová |
|
|
| |
|
22. 11. 2006 |
8630 |
Podíl dramatické výchovy na utváření a rozvíjení klíčových kompetencí
| Autor se v příspěvku zabývá vymezením podstaty Dramatické výchovy jako svébytného oboru oblasti Umění a kultura, zamýšlí se nad jejími podobami ve škole a jejím přínosem pro utváření a rozvíjení klíčových kompetencí.  | Jaroslav Provazník |
|
|
| |
|
29. 11. 2005 |
14780 |