Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poznámky"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poznámky"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Využití Evernote v učitelské praxi

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis jednoho z prvních multiplatformních cloudových nástrojů na tvorbu poznámek, ukládání výstřižků a záznam zvuku včetně tipů na využití ve výuce.
Autor Lukáš Špírek

Osobní wiki a personální znalostní management

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Osobní wiki představuje jeden ze zajímavých nástrojů, který může pomoci studentům lépe se učit a především dlouhodobě pracovat s informacemi, na které kolem sebe narážejí. Na jakém principu tyto nástroje fungují a jak s nimi lze pracovat ve vzdělávání?
Autor Mgr. Michal Černý

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele II.

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Time management umožňuje efektivní nakládání s časem, dobrý pracovní výkon a současně zachování si duševního zdraví. V následujícím článku se budeme věnovat možnostem řízení času za pomoci ICT.
Autor Zuzana Černá

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele I.

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Učitel je postaven do situace, kdy musí během relativně krátké doby splnit velké množství úkolů. A právě s tím by mu měl pomoci time management.
Autor Zuzana Černá

Organizace informací: záložky

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
České školství se snaží klást stále větší důraz na to, aby se žáci naučili pracovat s informacemi. Uměli je vyhledávat, hodnotit, třídit, organizovat a dále zpracovávat. V následujícím článku se zaměříme na téma organizace informací – půjde především o systémy na práci se záložkami.
Autor Bc. Monika Černá

Elektronické poznámky pro žáky i pedagogy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Správa poznámek bývá jak pro pedagogy, tak také pro žáky často poměrně složitá. Mnohdy nebývá lehké se v nich po delším čase vyznat. Jako jedno z možných řešení se nabízí využít software pro tvorbu a správu poznámek.
Autor Michal Černý

Počítač v peru přináší netušené možnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o technologické novince - peru s počítačem uvnitř, s nímž se dají snadno dělat zápisky rovnou v digitální podobě.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 7