Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poslech s porozuměním"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poslech s porozuměním"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Inspirace do výuky angličtiny

Jazykové vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Optimální výuka cizího jazyka by měla být mnohostranná a pestrá. Je důležité pracovat s různými materiály, protože učebnice používaná v hodinách je pouhým základem. A je užitečné mít přehled o dostupných doplňcích a materiálech. Zejména internet nabízí řadu možností. Cílem tohoto článku je představit některé webové stránky, projekty a další pomůcky, které mohou být zdrojem nápadů a aktivit vhodných pro výuku angličtiny na základní škole.
Autor Michaela Ševečková

Práce s písničkou a sebehodnocení

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Příklad dobré praxe navrhuje aktivitu pro žáky prvního stupně ZŠ, která jim pomáhá si lépe uvědomit, jaké mají znalosti a co všechno zvládají v anglickém jazyce. Na základě písničky o zvířátkách s žáci procvičují nejen poslech s porozuměním, ale učí se i základním pravidlům sebehodnocení.
Autor Mgr. Kamila Sladkovská

Making a telephone call (Zvukový záznam v Mojí sbírce)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Tento příspěvek reflektuje tři kroky práce s e-portfoliem – plánování, sebehodnocení a hodnocení. Cílem je naučit žáky říci několik vět o sobě a své rodině, rozumět otázkám na dané téma a na závěr zvládnout telefonát do rádia. Svůj rozhovor si žáci nahrají a uloží do sekce Moje sbírka.
Autor Mgr. Dalibor Dostál

Das Geschäft

Odborné vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Obor: de
Uvedenému tématu je věnován týden výuky (čtyři vyučovací hodiny). Žáci nejprve pracují ve třídě s textem, nacvičují poslech textu s porozuměním, slovní zásobu a výslovnost. Druhou hodinu pracují ve skupinách, a to nejprve ve městě, potom zpět ve třídě. U žáků se rozvíjí kompetence k řešení problému, sociální kompetence i kompetence komunikativní. Učí se přijmout roli ve skupině i v týmu. Pracují s názvy obchodů v jednotlivých ulicích Klatov. Třetí hodinu pracují opět ve třídě - ve dvojicích, potom ve skupinách. Poslední hodinu pracují nejprve frontálně, potom opět ve skupinách.
Autor Mgr. Šárka Niklová
Celkem: 4