Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poruchy autistického spektra"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "poruchy autistického spektra"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Digitální technologie jako podpůrné opatření ve vzdělávání žáků se SVP a nadaných (2. část)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Žákům, kteří to potřebují, je státem poskytována podpora spočívající ve využití speciální učební pomůcky, kompenzační pomůcky nebo speciálního softwarového vybavení. Seznam těchto podpůrných opatření souvisejících s využitím digitálních technologií poskytuje platná školská legislativa. Konkrétní řešení se liší podle druhu znevýhodnění a jeho závažnosti a je žákovi poskytnuto na základě doporučení školského poradenského zařízení. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).
Autor PhDr. Renata Votavová

Případová studie – žák s poruchou autistického spektra a jeho začlenění do třídy ve škole běžného typu (4. část a závěr)

Speciální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Vzhledem k tomu, že se v současné době zvyšuje počet dětí s poruchami autistického spektra (PAS) integrovaných do běžných škol a PAS jsou navíc z hlediska edukačního procesu nejobtížněji uchopitelné a průběh vzdělávacího procesu bývá často nepředvídatelný a nejistý, je věnován tento seriál tomuto tématu.
Autor Mgr. Hana Havlínová Ph.D.

Případová studie – žák s poruchou autistického spektra a jeho začlenění do třídy ve škole běžného typu (3. část)

Speciální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Vzhledem k tomu, že se v současné době zvyšuje počet dětí s poruchami autistického spektra (PAS) integrovaných do běžných škol a PAS jsou navíc z hlediska edukačního procesu nejobtížněji uchopitelné a průběh vzdělávacího procesu bývá často nepředvídatelný a nejistý, je věnován tento seriál tomuto tématu.
Autor Mgr. Hana Havlínová Ph.D.

Případová studie – žák s poruchou autistického spektra a jeho začlenění do třídy ve škole běžného typu (2. část)

Speciální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Vzhledem k tomu, že se v současné době zvyšuje počet dětí s poruchami autistického spektra (PAS) integrovaných do běžných škol a PAS jsou navíc z hlediska edukačního procesu nejobtížněji uchopitelné a průběh vzdělávacího procesu bývá často nepředvídatelný a nejistý, je věnován tento seriál tomuto tématu.
Autor Mgr. Hana Havlínová Ph.D.

Případová studie – žák s poruchou autistického spektra a jeho začlenění do třídy ve škole běžného typu (úvod a 1. část)

Speciální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Vzhledem k tomu, že se v současné době zvyšuje počet dětí s poruchami autistického spektra (PAS) integrovaných do běžných škol a PAS jsou navíc z hlediska edukačního procesu nejobtížněji uchopitelné a průběh vzdělávacího procesu bývá často nepředvídatelný a nejistý, je věnován tento seriál tomuto tématu.
Autor Mgr. Hana Havlínová Ph.D.

Poruchy autistického spektra: Konec předškolního období, školní zralost

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pohled na poruchy autistického spektra od autorky Kateřiny Thorové přináší komplexní pohled na tuto problematiku. Článek se věnuje předškolnímu období a přípravě na vstup do základní školy.
Autor Kateřina Thorová
Celkem: 6