Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O bačovi a šarkanu
| Týdenní integrovaný blok je určen pro děti ve věku 6 let. Seznamuje je s lidovou slovesností ve formě pohádky od Boženy Němcové, základem je porozumění složitějšímu textu a všestranně zaměřené činnosti vztahující se k tématu.  | Nikola Loužková |
|
 |
| |
1 komentář |
28. 07. 2010 |
9035 |
Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin
| Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.  | Ondřej Hausenblas |
|
|
| |
|
07. 09. 2007 |
8765 |
Lakomá Barka
| Jak dojít bezpečně z Hrdlořez až do Dejvic? Vydejte se s žáky na malý výlet s fantazií do pražských čtvrtí, poznejte zvyky tamních obyvatel a zakončete svůj výlet setkáním s Lakomou Barkou v Dejvicích.  | Svatopluk Mareš |
|
|
| |
|
04. 04. 2008 |
11813 |
Učím se vypravovat
| Autorka nabízí ukázku tematicky zaměřené výuky, která se uskutečnila v rámci vyučovacího předmětu matematika. Stěžejní náplň byla realizována ve třech částech (během jednoho týdne). První den proběhl 135 minutový blok (tři vyučovací hodiny), druhý a třetí den po jedné vyučovací hodině (2x45 minut). Následovala individuální práce žáků na aplikační úloze a společné vytváření sbírky úloh. Veškeré postřehy, dotazy, náměty byly řešeny při hodinách matematiky.  | Vladimíra Neužilová |
|
|
| |
|
07. 08. 2008 |
13557 |
Učíme se s pohádkou – Zlatovláska
| Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě.  | Bohumila Hnízdilová |
|
|
| |
|
05. 11. 2008 |
16422 |
Učíme se s pohádkou – pejsek a kočička
| Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě  | Bohumila Hnízdilová |
|
|
| |
|
04. 03. 2009 |
15232 |
Učíme se s pohádkou – Červená Karkulka
| Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě.  | Bohumila Hnízdilová |
|
|
| |
|
22. 04. 2009 |
13880 |
Jak probudit Šípkovou Růženku
| Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě  | Bohumila Hnízdilová |
|
|
| |
|
14. 05. 2009 |
11501 |
Seznámení a hry s norskou pohádkou
| Pohádková postava Trolla z norské pohádky „Tři kozlíci“ provází děti různými činnostmi, podněcuje jejich představivost a rozvíjí jejich řečové, výtvarné a pohybové nadání.  | Miroslava Strakatá |
|
|
| |
|
11. 05. 2009 |
7915 |
Čertovský týden
| Výuka zaměřená na prožitky se zapojením všech smyslů. Poukazuje na udržování našich tradic.  | Eva Jerusalémová |
|
|
| |
|
08. 07. 2009 |
25493 |