Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Personalizované či personální vzdělávání
| Článek vysvětluje, jak chápe rozdíl mezi personalizovaným a personálním vzděláváním duchovní otec konektivismu Stephen Downes. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
05. 10. 2017 |
2308 |
Stop průměrnosti
| Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
15. 01. 2018 |
1919 |
Vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018
| Přehledový článek, který shrnuje předpokládaný vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018 na základě vyjádření amerických expertů pro eSchool News. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
22. 01. 2018 |
3608 |
Diane Ravitch a podpora amerických veřejných škol
| Zpráva o současném vývoji amerického školství, které se vyznačuje podporou komerčních zájmů ze strany nové ministryně školství DeVos, a o boji, který proti tomu vede profesorka New York University Diane Ravitch s podporou organizace Network for Public Education. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
14. 05. 2018 |
1396 |
Největší poklady ISTE 2018
| Výběr novinek představených na největší světové konferenci vzdělávacích technologií ISTE 2018. Vychází ze zpráv účastníků. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
03. 09. 2018 |
1337 |
Dokáže škola držet krok s technologiemi?
| Článek reflektuje pohled do budoucnosti jednoho z významných vývojářů digitálních počítačových systémů, které komplexně podporují celoživotní vzdělávání – Wayne Skippera z americké firmy Concentric Sky. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
3 komentáře |
19. 11. 2018 |
3221 |
Kam se přesunuje naše inteligence?
| Zpráva o výsledcích práce profesorky University College London, Institute of Education Rose Luckin, která se věnuje využití umělé inteligence ve vzdělávání a popisuje přicházející revoluci ve využití technologií. Vyzývá učitele, vývojáře a výzkumníky ke spolupráci. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
10. 12. 2018 |
2416 |
Čínská cesta k umělým učitelům
| Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
6 komentářů |
18. 03. 2019 |
3422 |
5 největších výzev školství podle CoSN
| Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
08. 04. 2019 |
2166 |
Standardy interoperability podle CoSN
| Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
10. 06. 2019 |
1955 |