Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "personalizace"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "personalizace"

Seřadit dle: Podle názvu, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Autor Bořivoj Brdička

Zapomenutá historie vzdělávacích technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek se snaží na základě popisu vlastností vzdělávacích technologií z přelomu 50. a 60. let minulého století a tehdejších názorů s jejich využitím spojených hledat souvislosti s děním současným. Odhaluje existenci docela zřetelných vazeb napovídajících možná i to, jak bude vypadat vývoj budoucí.
Autor Bořivoj Brdička

Vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehledový článek, který shrnuje předpokládaný vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018 na základě vyjádření amerických expertů pro eSchool News.
Autor Bořivoj Brdička

Výukový scénář pro práci s tablety – Spolupráce mezi školami

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výukový scénář se pokouší zkombinovat dva hlavní přínosy používání tabletů ve výuce: mobilitu a multimediální využití. Tento výukový scénář by měl učitelům nabídnout nápady, jak používat mobilní zařízení k práci s různými tématy.
Autor Barbora Grečnerová

Stop průměrnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.
Autor Bořivoj Brdička

Standardy interoperability podle CoSN

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Autor Bořivoj Brdička

Speak Up mluví stále hlasitěji o digitální izolaci škol

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o posledních výstupech amerického národního výzkumu Speak Up, jenž je realizován v rámci Project Tomorrow a zkoumá názory stovek tisíc žáků, učitelů a rodičů na využívání vzdělávacích technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Snímání dotyku a pohybu v praxi

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Podle IEEE Computer Society bude jedním z dominantních trendů v oblasti ICT rozvoj interaktivních veřejných obrazovek. Co to znamená pro školy a muzea? Lze je použít k proměně toho, jak vypadá současná výuka.
Autor Mgr. Bc. Michal Černý

Siemensova duplikační teorie hodnoty vzdělávání

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o teorii George Siemense, podle níž se hodnota digitalizovatelných učebních materiálů sama o sobě bez dalších interaktivních vazeb žáka s výukovým prostředím blíží nule.
Autor Bořivoj Brdička

Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 43