Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "partnerství"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "partnerství"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Autor Bořivoj Brdička

Digitální wellbeing pro Strategii 2030+

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit realizaci naší státní školské Strategie 2030+.
Autor Bořivoj Brdička

Indikátory inovací školství podle OECD

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Autor Bořivoj Brdička

Místní Agenda 21 jako nástroj ke zlepšování kvality veřejné správy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
MŠMT informace pro školy Pro radnice měst a obcí, realizující Místní Agendu 21, jsou partnery také děti a mládež – ve městech pracují dětské a studentské parlamenty, jsou organizována „mladá fóra“. Školy organizují řadu aktivit a soutěží ve spolupráci s radnicemi. Samozřejmostí pro vedení měst je nezklamat důvěru a využít potenciál mladých lidí. Ti naopak získávají aktivní vztah k místu, kde žijí a které (zanedlouho) mohou také řídit.
Autor Ing. arch. Marie Petrová

Škola jako centrum obce – od pasivity k aktivitě

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Budování školy jako otevřeného a snadno přístupného centra obce má několik aspektů, které je dobré znát proto, aby škola mohla tuto svou roli efektivně a systematicky rozvíjet a kultivovat. Tři aspekty jsou zásadní a určující: organizační zázemí, partnerství a kapacita pro získávání zdrojů. Co se za těmito slovy konkrétně skrývá? Jak s nimi může (a má) škola účinně pracovat? Které metodiky a postupy při této práci se osvědčily v praxi škol? Hledat odpovědi na tyto otázky se snaží tento článek.
Autor Marek Lauermann

Spolupráce s rodiči

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V příspěvku autorka nastínila spolupráci s rodičovskou veřejností při realizaci cílů ŠVP.
Autor Lenka Beránková

Čtyřlístek manželského štěstí

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
modul
Příspěvek přináší soubor námětů a aktivit, vedoucích k zamyšlení a hledání příčin trvalého partnerského, manželského soužití. Na tyto příčiny pohlíží z různých hledisek, z hlediska osobnosti, prostředí, historie apod.
Autor Tomáš Hušek

Partnerské vztahy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Příspěvek přináší soubor aktivit, které lze realizovat při výuce partnerských vztahů a sebepoznání, poznání druhého pohlaví.
Autor Mgr. Monika Sopková

Abeceda managementu – Participativní styl řízení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se věnuje tzv. participativnímu řízení jako jednomu ze stylů řízení lidí v pracovních kolektivech.
Autor Jaroslav Jindra

Naplňování vize otevřené školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Náměty pro působení školy v oblasti utváření možných příležitostí pro spolupráci vedoucí k proměně klimatu školy.
Autor Hana Weissová
Celkem: 10