Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "příroda"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "příroda"


Seřadit dle: Podle názvu, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání: Venkovní prostředí

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek /ukázka z knihy Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání/ popisuje nejvhodnější vnější prostředí pro realizaci environmentální výchovy v mateřské škole. Kniha je určena především učitelkám, ale i rodičům předškolních dětí. Nabízí teoretické i praktické náměty v oblasti environmentální výchovy.
Autor PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D.

Exkurze ve výuce

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Exkurze jsou důležitou součástí výuky. Jejich přínos pro žáky do značné míry závisí na promyšlené přípravě učitele.
Autor Jiřina Svobodová

Jak jsme tvořili kalendář - ZŠ Suchý Důl

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Uveřejnění prezentace a dalších doplňujících materiálů k tvorbě kalendáře.
Autor Lenka Formánková

Možnosti spolupráce na školním projektu

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Rozvíjení školního projektu v oblasti poznávání přírody i na mezinárodní úrovni
Autor Miroslava Strakatá

Právní rámec ochrany zvířat v pedagogické praxi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Živá zvířata jsou výborným motivačním prvkem pro většinu dětí. Možná právě proto jsou často vyžívána ve výuce. Někde se dokonce přímo „zabydlují“ ve třídách, nebo ve školách vznikají větší školní zookoutky.
Autor Lenka Skoupá

Využití metodiky Josepha Cornella (nejen) v lesní mateřské škole

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Lesní mateřské školy využívají řadu metod, které původně vyvinul americký pedagog Joseph Cornell pro pobyt s dětmi v přírodě. Jeho metodika je zaměřena na učení prožitkem, tzv. flow učení. V článku je představen Cornellem navržený postup pro tento způsob učení doplněný o příklady metod známých z praxe lesních mateřských škol.
Autor Tereza Vošahlíková
Celkem: 6