Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "příklady dobré praxe"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "příklady dobré praxe"


Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Zkušenosti z autoevaluace v pilotních školách

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek přináší zkušenosti z autoevaluace v pilotních školách v podobě stručného shrnutí monitoringu a ukázek autoevaluačních nástrojů některých škol.
Autor Alexandros Charalambidis

Příručka pro učitele k rozvíjení finanční gramotnosti žáků

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek podává základní informaci o příručce finanční gramotnosti pro učitele základních a středních škol, která si klade za cíl seznámit učitele a další zájemce z řad pedagogické veřejnosti se základními finančními pojmy, pojetím finanční gramotnosti na základních a středních školách a způsoby jejího možného uplatnění ve výuce.
Autor Viola Horská

Čeští učitelé si zkusí učit po evropsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek informuje o zapojení českých učitelů do projektu SPICE podporujícího výměnu zkušeností s výukou matematiky a přírodovědných předmětů.
Autor Mgr. Barbora Grečnerová

Vyprávěj svůj příběh digitálně II.

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

2. díl seriálu popisuje praktické příklady realizace projektů založených na vyprávění digitálních příběhů a zve k účasti v dalším ročníků soutěže Vyprávěj svůj příběh digitálně.
Autor Dana Slánská

Výuka matematiky v jazykově a kulturně heterogenních třídách

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Proces začleňování zvyšujícího počtu žáků-cizinců na českých školách s sebou nese spoustu problémů – jazykových, obsahových i kulturních. Příliv migrantů do vyspělejších částí světa staví vzdělávací instituce před řadu výzev, a to včetně problémů s tím, jak nově příchozí školou povinné děti a mládež integrovat do místních škol.
Autor Jitka Altmanová

Vyučovací metody používané v technickém vzdělávání na ZŠ a nižších ročnících víceletých gymnázií a příklady dobré praxe

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Elektronická učebnice určená pedagogickým pracovníkům základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií. Na tvorbě se podíleli: TREXIMA, spol. s r. o., Střední průmyslová škola a obchodní akademie Uherský Brod, Střední podnikatelský stav, z. v.
Autor Mgr. Martina Hladká

Čeština je všechno těžký kromě ahoj

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Nelekejte se, prosím! Takhle stručně a výstižně zněla odpověď japonské studentky Mariny na otázku, co je na češtině nejtěžší; reagovala spontánně a samozřejmě úsměvem – jak je ostatně pro Japonce typické.
Autor Alena Duhajská

Kurz Příklady dobré praxe

Neformální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Součástí projektu Klíče pro život je i průběžné vzdělávání zaměřené na pracovníky školských zařízení (SVČ, ŠD, ŠK) a vedoucí NNO pracujících s dětmi a mládeží. Jednou z forem tohoto vzdělávání jsou tzv. odbornostní setkání, na nichž účastníci představují své příklady dobré praxe (vlastní jedinečnou odbornost v dané tematické oblasti). Odsud vzešla potřeba uskutečnit seminář na tvorbu „Příkladů dobré praxe“, o němž pojednává následující článek.

Autor Naděžda Kalábová

Příklady dobré praxe 4

Neformální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Seznamte se se čtvrtou částí příkladů dobré praxe, které jsou dílčím výstupem aktivity Průběžné vzdělávání projektu Klíče pro život.

Autor Svatava Šimková

Inspirace není nikdy dost

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek

V červnu spatřil světlo světa sborník inspiritavních příkladů dobré praxe pro práci s dětmi a mládeží. Autory "Pedagogických střípků" jsou studenti I. ročníku Studia pedagogiky volného času v projektu Klíče pro život.

Autor Vlasta Kohoutová
Celkem: 22